וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברודלייט מקצצת 10% מכח האדם: מפטרת 9 עובדים מתוך 91

גיא גרימלנד

12.11.2008 / 16:03

דידי איבנקובסקי, סגן נשיא ומנהל שיווק בחברה: "המלחמה על כל לקוח גדולה יותר"



הפיטורים מגיעים גם לחברת הטכנולוגיה ברודלייט הישראלית. ל-TheMarker נודע כי החברה מפטרת כ-10% מכח האדם של החברה - תשעה עובדים מפוטרים מתוך 91 עובדים. דידי איבנקובסקי, סגן נשיא ומנהל שיווק בחברה, אומר בשיחה עם TheMarker כי רוב המפוטרים יהיו מתחום האדסמינסטרציה והניהול. לדבריו, "ברודלייט הצליחה להגיע לנתח שוק גדול בתחום ה-GPON. זה מחייב אותנו להתאמץ יותר כדי לשמור על נתח השוק. המלחמה על כל לקוח גדלה".



ברודלייט מספקת שבבים עבור קופסאות תקשורת המותקנות בבתים פרטיים ובמרכזיות. בתחילת השנה מונה לתפקיד המנכ"ל רענן גבירצמן. מדובר בחברה ותיקה שהוקמה ב-2000 על ידי חמישה יזמים: רן דרור ודויד לוי מ-ECI, רענן עברי מ-LSI לוג'יק, חיים בן עמרם ודידי איבנקובסקי. עד כה הושקעו בה כ-55 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה ניתן למנות את אזורה קפיטל פרטנרס, בנצ'מרק, ברודקום, פלנוס, דלתה, יזראל סיד, סימנס, סטאר וטלאבס.



כיום החברה מתחרה מול PMC (שרכשה את פסעבה הישראלית) ופריסקייל, ובעוד כחצי שנה, כאשר ברודקום תצא עם שבב חדש - תתחרה גם מולה. לדברי איבנקובסקי, החברה עדיין איננה מאוזנת תפעולית, אך שלושת הרבעונים האחרונים יראו גידול של 50% במכירות לעומת שנת 2007. לדבריו, ברודלייט סברה שתמכור יותר מהשבבים שהיא מפתחת לבתים חדשים בארה"ב, ותחדור בצורה מאסיבית יותר להודו, אך לא כך קרה. לעומת זאת, חלה צמיחה בקוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully