וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוצים מגיעים לנס טכנולוגיות: יבוטלו החזרי אש"ל, יקוצצו ימי חופשה ויוחלפו רכבים

עידו סולומון

12.11.2008 / 16:29

עופר שגב, סגן נשיא בחברה: אנחנו מבצעים מהלכים פרו אקטיוויים לפני שהאירועים יכתיבו לנו את המהלכים



קיצוצים בחברת נס טכנולוגיות: החברה הודיעה לעובדיה כי כחלק מצעדי התייעלות, יבוטלו לאלתר ההחזרים על הוצאות אש"ל, יקוצצו ימי חופשה החל משנת 2009 באופן דיפרנציאלי - כך שהבכירים יאלצו לוותר על יותר ימי חופשה; וכן יוחלפו מספר רכבים של בכירים בחברה לדגמים זולים יותר. בשלב זה לא מתכננים בחברה פיטורים או קיצוצים ישירים בשכר. הצעדים יחולו על כלל 8,000 עובדי החברה, כ-3000 מהם בארץ והשאר ברחבי העולם.



לדברי עופר שגב, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים הראשי של נס טכנולוגיות, קיצוץ ימי החופשה לא יפגע בזכויות המגיעות לעובדים על פי חוק. "כחברה שרוצה להמשיך לשמור על שיעורי הרווח ולצמוח, אנחנו צריכים לעשות כמה מהלכים פרו-אקטיוויים, לפני שהאירועים יכתיבו לנו את המהלכים. בחרנו לא לשלוח עובדים הביתה ולא לפגוע במשכורותיהם, אבל אין לנו ברירה אלא לנקוט בצעדי התייעלות מיידיים".



לאחרונה פורסם כי החברה, המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע, רשמה גידול בהכנסותיה יחד עם רווח שרשמה ממכירת הנציגות המקומית של SAP.



את הרבעון השלישי של 2008 סיכמה נס טכנולוגיות עם ההכנסות של 164.1 מיליון דולר - גידול של 18% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-23.1 מיליון דולר. אמנם מדובר בעלייה של 157% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אך יש לזכור כי 19.4 מיליון דולר מתוכם התקבלו ממכירת חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP בישראל, כך שיש לראות בגידול אירוע חד פעמי.



בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי ב-16.1 מיליון דולר, או 41 סנט למניה - עלייה של 121% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכם הרווח הנקי ב-7.3 מיליון דולר, או 19 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.



בניכוי רווח תפעולי בגין מכירת חטיבת המכירות וההפצה של מוצרי SAP בישראל, הוצאות וחיובים אחרים הקשורים לכך, הוצאות בגין הענקת אופציות לעובדים והפחתה של נכסים בלתי מוחשיים, הסתכמו ההכנסות ב-167.3 מיליון דולר - עלייה של 21% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-9.4 מיליון דולר, או 22 סנט למנייה - צמיחה של 10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עם סיום הרבעון החזיקה נס במזומן ושווי מזומן בהיקף של 80.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully