וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סול משעל במגעים להקמת מרכז פיתוח לתרופות בדרום

אורה קורן

13.11.2008 / 6:51

יו"ר חברת הביו-פארמה הסינגפורית סייג'ן כבר הקים מפעל חיסונים ברחובות ב-30 מיליון דולר



>> סול משעל, היו"ר והבעלים של סייג'ן הסינגפורית, מתכנן להרחיב את השקעותיו בישראל. משעל נועד עם ראשי משרד התמ"ת והציע להקים בדרום הארץ מרכז שירות גדול לחברות ישראליות ורב-לאומיות מתחום הפארמה והביוטכנולוגיה. המרכז ישמש מעבדה למחקרים ולניסויים בתרופות וחיסונים.

חברת הביו-פארמה הסינגפורית, הנסחרת בבורסה האוסטרלית, הוקמה ב-88' ומתמחה בתחומי האנדוקרינולוגיה והאימונולוגיה. החברה הקימה כבר מפעל חיסונים ברחובות בהשקעה של 30 מיליון דולר, ובכוונתה להרחיב את השקעותיה בישראל. אתמול נועד משעל עם שר התמ"ת, אלי ישי, ואמר כי עד 2010 בכוונתו להגדיל את מספר עובדי החברה בישראל מ-55 מדענים וחוקרים ל-155.



בענף הביוטכנולוגיה רואים בהקמת מעבדה מרכזית מסוג זה מקפצה לצמיחת תעשיית הביוטכנולוגיה הישראלית. מרבית הניסויים של חברות ביוטכנולוגיה קטנות ובינוניות נעשים כיום במעבדות בחו"ל - הליך הכרוך בהשקעות כספיות גדולות ובעיכוב של תהליכי הפיתוח.



ישראל ידועה בעולם באיכות הגבוהה של המדע בתחום הביוטכנולוגיה, אך התעשייה בתחום מתקשה לפרוץ דרך. הקמת מרכז שירות גדול בישראל שיתמוך בפיתוחי תרופות וחיסונים של חברות רב-לאומיות יסייע בהפיכת ישראל למרכז תעשייה ביוטכנולוגית עולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully