וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 26% ברווח הנקי של גולף ברבעון

מיכאל רוכוורגר

13.11.2008 / 11:15

עם זאת, בתשעת החודשים הראשונים של השנה זינק הרווח הנקי ב-117%. הכנסות הרשת גדלו ברבעון בכ-9%, ל-178 מיליון שקל

רשת האופנה גולף שבשליטת כלל תעשיות מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, סיימה את הרבעון השלישי של 2008 עם המשך שיפור התוצאות התפעוליות והעסקיות, כשסימני המיתון המתקרבים למשק הישראלי אינם ניכרים בתוצאותיה של החברה.

גולף, בניהולה של אילנה קאופמן, עוסקת בעיצוב, קניינות, שיווק ומכירה קמעונית ברחבי הארץ של מוצרי אופנה. הרשת פועלת בתחומי אופנת הלבשה ועיצוב הבית.

הכנסות הרשת גדלו ברבעון השלישי של 2008 בכ-9.4% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו בכ-178.1 מיליון שקל. עיקר הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירות בחנויות הקיימות וכן בשל תוספת במכירות בחנויות חדשות. את תשעת החודשים הראשונים של 2008 סיימה גולף עם עלייה של 10.5% בהכנסות, לעומת התקופה המקבילה, ל-524.4 מיליון שקל.

הרווח הגולמי של גולף עלה ברבעון השלישי בכ-18%, לעומת הרבעון המקביל, לכ-108 מיליון שקל, והיווה כ-60.6% מהמכירות, לעומת כ-56.3% ברבעון המקביל. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר משיפור תנאי הסחר עקב הגדלת הכמויות הנרכשות, ומעבר לרכש ישיר לספקים, וכן בשל היחלשות שער החליפין של הדולר מול השקל.

בשורה התחתונה, בעקבות השפעות השערוך של כתבי אופציה, רשמה גולף ברבעון שלישי ירידה של 26% ברווח הנקי, לעומת הרבעון המקביל, ל-22.1 מיליון שקל. בניכוי השערוכים החשבונאיים, הרווח הנקי של גולף עלה ברבעון השלישי ב-83%, לעומת הרבעון המקביל. את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה גולף עם קפיצה של 117% ברווח הנקי, לעומת התקופה המקבילה, ל-75.1 מיליון שקל.

גולף תחלק ב-12 בדצמבר 2008 לבעלי מניותיה דיווידנד בהיקף של 50 מיליון שקל. מניית גולף רשמה בשנה האחרונה תשואה שלילית של 49%, והחברה נסחרת לפי שווי שוק של 405.4 מיליון שקל.

קאופמן ציינה כי "הגידול ברווחי הקבוצה נובע מכניסה מוצלחת לתחומי פעילות המשיקים לאופנת ההלבשה ואופנת הבית (תחומי מוצרי ה-SPA, גולף קידס ובייבי ותחום הנעליים) וכן ממספר רב של צעדים בהם נוקטת הנהלת החברה כדי להקטין עלויות כמו הורדת מחירי הקניה ומעבר לרכש ישיר מספקים".

  • עוד באותו נושא:
  • גולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully