וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הרווחה: נקל את התנאים לקבלת דמי אבטלה

הארץ

13.11.2008 / 10:09

הרצוג חשף היום תוכנית במסגרתה ינתנו הקלות לזכאות לדמי אבטלה לתושבי הפריפריה ובעלי הכנסה נמוכה



שר הרווחה, יצחק הרצוג, הודיע היום (חמישי) על תוכנית חדשה שמטרתה להקל על תושבי הפריפריה ובעלי הכנסה נמוכה, לקבל דמי אבטלה.



במסגרת היוזמה, שפורסמה היום היום לראשונה, יקוצץ פרק הזמן שבו עובד צריך להחזיק משרה בכדי להחשב כזכאי לקבלת דמי אבטלה. "התנאים בישראל לקבלת דמי אבטלה הם מהקשוחים ביותר", אמר היום הרצוג בראיון לגלי-צה"ל. "אני מקווה שנוכל להציג תוכנית בשבוע הבא ולנהל עליה משא ומתן. לעובדים שפוטרו לא יהיה קל למצוא עבודה חדשה, והממשלה צריכה לתת להם מענה", הוסיף שר הרווחה.



הרצוג הסביר כי מטרת התוכנית היא לתת מענה ראשוני לגל הפיטורים שפוקד את המשק. "אנחנו רואים את הנתונים, אסור לחכות עד שהמצב יהיה קשה", אמר הרצוג.



אתמול הפסיקה את פעילותה חברת השומר, המספקת שירותי ניקיון ושמירה, וכל 800 עובדיה פוטרו; זאת לאחר שלא קיבלו את משכורות אוקטובר. בנוסף, 58 מעובדי החברה שהועסקו בבית החולים סורוקה בבאר שבע, הגישו אתמול בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לפרק את החברה ולמנות לה מפרק זמני. העובדים מציינים בבקשה כי הם הועסקו על ידי משמר כעובדי ניקיון עד אמצע אוגוסט, אז פוטרו מעבודתם בעקבות הפסקת פעילות החברה בבית החולים, מבלי שקיבלו את שכרם וזכויותיהם הסוציאליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully