וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטלפונים הבריטית BT גרופ מתכננת לפטר עשרת אלפים עובדים

סוכנויות הידיעות

13.11.2008 / 10:18

BT הודיעה על ירידה של 1.3% ברווחי הרבעון האחרון



BT גרופ, חברת הטלפונים הגדולה בבריטניה, מתכוונת לפטר עשרת אלפים עובדים כדי לחסוך בעלויות, לאחר שדיווחה על תוצאות כספיות מאכזבות ברבעון השני של שנת הכספים. רוב הקיצוצים יערכו במשרות העקיפות, אותן ממלאים סוכנים, קבלנים, קבלני משנה, ועובדי מיקור חוץ.



החברה הודיעה כי הרווח התפעולי הסתכם ב-1.43 מיליארד ליש"ט (2.1 מיליארד דולר) ברבעון האחרון - ירידה של 1.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, המכירות גדלו ב-4.1% והסתכמו ב-5.3 מיליארד דולר. התוצאות עלו על תחזיות האנליסטים, שציפו לרווח של 1.37 מיליארד ליש"ט, ולהכנסות של 5.24 מיליארד ליש"ט.



BT חזתה ב-31 באוקטובר כי הרווח התפעולי בשלושת החודשים שהסתיימו בספטמבר יהיה "מעט נמוך יותר מהציפיות". החברה העריכה כי החיסכון בעלויות יהיה מצומצם יותר מאשר צפו המומחים, שחטיבת השירותים העולמיים תציג ביצועים חלשים, ושתחול ירידה בפעילות בבריטניה.



"שלוש מתוך ארבע החטיבות בחברה: הקמעונות, הסיטונאות והתשתיות, עמדו במטרות או שעלו עליהן", ציין מנכ"ל החברה, איאן ליווינגסטון. "אבל הרווחים של חטיבת השירותים העולמיים הם פשוט לא מספיק טובים, ואנחנו נוקטים פעולות נחרצות כדי לפתור את העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully