וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר אצולה לסמי עופר: תרם למוזיאון בריטי ויקבל תואר מהמלכה אליזבת

אנשיל פפר

13.11.2008 / 6:51

עופר החליט להעניק תרומה בסך 20 מיליון פאונד למוזיאון הימי, לאחר שתרומתו למוזיאון ת"א - שהותנתה בקריאת המוזיאון על שמו - נדחתה בעקבות ביקורת ציבורית ■ עופר: "ראיתי זכות וחובה לעצמי, כמי שמפעיל צי של 90 אוניות תחת דגל בריטניה, לתרום למורשת הימית הבריט



איש העסקים סמי עופר יקבל ממלכת בריטניה תואר אצולה לשם כבוד - כך הודיע אתמול משרד החוץ של בריטניה. עופר יקבל את התואר עבור תרומתו למוזיאון הימי הלאומי הבריטי שבגריניץ'.



עופר החליט להעניק תרומה בסך 20 מיליון פאונד למוזיאון הימי, לאחר שתרומתו למוזיאון תל אביב בהיקף של כ-20 מיליון דולר - שהותנתה בקריאת המוזיאון על שמו של עופר - נדחתה בעקבות ביקורת ציבורית.



"אני מאוד מתרגש", התוודה עופר. "מבחינתי זו סגירת מעגל, מאז שהתנדבתי לצי הבריטי בהיותי חיפאי צעיר במלחמת העולם השנייה ועד לרגע שבו התבשרתי כי הוד מעלתה, מלכת בריטניה, החליטה להעניק לי תואר אבירות. ראיתי זכות וחובה לעצמי, כמי שמפעיל צי של 90 אוניות תחת דגל בריטניה, לתרום למורשת הימית הבריטית".



בהודעת משרד החוץ הבריטי נכתב כי הוא ניתן לעופר "כהוקרה על תרומתו לשימור מורשת הצי הימי של בריטניה". בין מקבלי התואר בעבר: ביל גייטס, סטיבן ספילברג, אלי ויזל, הנרי קיסינג'ר, אלן גרינספאן, פלסידו דומינגו ורודי ג'וליאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully