וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: הוקפאה עסקה למכירת קרקע של רוטשטיין בפתח תקוה

גיא ליברמן ורז סמולסקי

13.11.2008 / 10:33



>> ביטול שני של עסקת נדל"ן באם המושבות בפתח תקוה בתוך חודשים ספורים: מו"מ נוכחי שניהלה קרן פייר לרכישת הקרקע מבעליה, חברת רוטשטיין, בכ-32 מיליון שקל, הוקפא בשל קושי בהשגת ליווי בנקאי לפרויקט.

לפני כחודשיים ניהלה קרן פייר מו"מ לרכישת מגרש בשטח 2.5 דונם בשכונת אם המושבות בפתח תקווה ב-32 מיליון שקל. על המגרש אפשר לבנות 124 דירות. המו"מ מתעכב בשל בעיות משפטיות שמקורב לעסקה הגדיר כ"פתירות", ובעיה להשיג מימון בנקאי בתנאי השוק הנוכחיים.



קרן פייר, בניהול זלמן שובל ושלמה גרופמן, אינה המועמדת הראשונה לרכישת המגרש. באפריל הודיעה חברת אספן כי היא מתכוונת לרכוש 50% מהזכויות במגרש תמורת 13.5 מיליון שקל; פחות מחודשיים לאחר מכן הודיעה החברה על ביטול העסקה. עסקת אספן שיקפה למגרש שווי של 27 מיליון שקל.



באפריל 2006 רכשה רוטשטיין את המגרש מחברת איזקסון תמורת מחיר דומה לזה של עסקת אספן - 26.9 מיליון שקל (28.6 מיליון שקל כולל מס רכישה ודמי תיווך). את העסקה מימנה החברה מהון עצמי והנפקת אג"ח ואופציות.



רוטשטיין היא חברת נדל"ן ציבורית בשליטת שבשליטת משה אזרבט ושמואל לבייב, אחיו של לב לבייב. החברה בנתה דירות מגורים במודיעין, נתניה ובהר חומה ומחזיקה בעתודות קרקע בפתח תקוה לבנייה של 124 דירות, וחטיבת קרקע נוספת בשטח 7 דונם שרכשה מחברת אאורה בכ-23 מיליון שקל, עליה אפשר לבנות 124 דירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully