וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האופנה הבינלאומי GAP מגיע לישראל

עדי דברת

13.11.2008 / 11:44

מוטי זיסר קיבל את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג. גם רשת המשביר לצרכן, רשת האופנה H&O וקבוצת פישמן היו במגעים לקבלת הזיכיון

מותג האופנה הבינלאומי GAP מגיע לישראל. לאחר שניהלו מו"מ עם מספר גורמים בישראל, קיבל מוטי זיסר הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג בישראל. כך נודע ל-TheMarker מגורמים בכירים בענף. את פעילות GAP בארץ ינהל אריק בן זינו, מנכ"ל רשת מנגו והאחראי על תחום הקמעונאות בקבוצת אלביט הדמיה שבשליטת זיסר.

לקבוצת אלביט הדמיה זרועות רבות בהן חטיבת הקמעונות הכוללת את רשת האופנה מנגו, אותה רכשה בסוף 2004 ופעילות מותג הג'ינסים ההולנדי ג'י סטאר.

נציגי GAP היו בקשר בנוגע לקבלת הזיכיון גם עם רשת המשביר לצרכן, רשת האופנה H&O, קבוצת פישמן וקבוצות נוספות.

המותג GAP נוסד בסן-פרנסיסקו ב-1969 על ידי דונלד ודוריס פישר. הקבוצה כוללת, בין השאר, את מותגי האופנה GAP, בננה ריפבליק, Old Navy ו-Piperline. לקבוצה יותר מ-3,000 חנויות בעולם, רובן בארה"ב. הכנסות הקבוצה ב-2007 היו כ-15.8 מיליארד דולר והרווח הנקי היה כ-833 מיליון דולר.

התוצאות הפיננסיות של גאפ העולמית נמצאות בנסיגה והרשת, במקומות שונים בעולם, מתקשה להתמודד מול בתי הכלבו הגדולים ולשמור על אטרקטיביות המותג וסובלת מהירידה של הצריכה הפרטית בארה"ב. גאפ רשמה ירידה של 10% בהכנסותיה ברבעון הראשון של 2008 ל-3.2 מיליארד שקל.

החברה מעולם לא פעלה בישראל ומדי פעם נמכרו בארץ רק עודפי החברה. חברת סקאל פתחה חנות ב-2003 בחיפה בה נמכרו בעיקר עודפים של GAP, והמותגים הנוספים של החברה - בננה ריפבליק ואולד נייבי.

מאלביט קמעונות סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully