וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאל מבקשת לקלוט את מפוטרי משמר: לרשת המלונות דרושים כ-300 עובדים מהם 150 עובדי ניקיון

עידו סולומון

13.11.2008 / 12:01

לפני כחצי שנה ביקשה הרשת לקלוט את מפוטרי פולגת אולם רק בודדים גוייסו


רשת מלונות פתאל מבקשת לקלוט חלק ממפוטרי חברת הניקיון משמר ופנתה בעניין לנציגי העובדים. לדברי שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי האנוש של הרשת, חסרים בבתי המלון של הרשת בארץ כ-300 עובדים במגוון תפקידים. בין היתר דרושים כ-150 עובדי ניקיון וכן שומרים וקציני ביטחון, פקידי קבלה, מפקחי קומה, חדרנים וטבחים. לרשת 16 בתי מלון באילת, ים המלח, ב"ש וחיפה והיא מעסיקה כ-3,000 עובדים.

אתמול נודע כי חברת הניקיון משמר הפסיקה את פעילותה וכל 800 עובדי החברה פוטרו, זאת לאחר שלא קיבלו את משכורות חודש אוקטובר. מנכ"ל החברה, יוסי ליאב, תלה את הסיבה לסגירה בין היתר בהאטה הכלכלית במשק. אולם לדברי לוי, ההאטה עדיין לא מורגשת בתחום המלונאות. לוי: "לשמחתי אנחנו עדיין לא רואים פגיעה בהכנסות ואני מקווה שלא תהיה. יש גידול בתיירות מפולין ורוסיה, ותפוסת המלונות מצויינת יחסית לתקופה. למעשה, יש היום יותר תיירים יחסית לתקופה המקבילה בשנה שעברה".

זו אינה הפעם הראשונה שהרשת מנצלת ידיעות על סגירת חברה כדי לגייס עובדים. במרץ השנה, אחרי הפרסום על סגירת מפעל פולגת בקרית גת, אירגנה הרשת יריד תעסוקה למפוטרים. אולם לדברי לוי, גוייסו בסופו של דבר עובדים בודדים. לוי: "רוב האנשים היו בעלי משפחות שהמרחק מקרית גת למלונות בים המלח או אילת הרתיע אותם. אנחנו ענף שלצערי משווע לידיים עובדות כל השנה ונמצא במחסור תמידי. כל מקרה כזה מהווה עבורנו הזדמנות לגיוס של צוותים קבועים, שיקלטו כעובדי המלון ויזכו לכל ההטבות והזכויות שמתלוות לכך. עובד מתחיל מתחיל ברשת, שעובד גם במשמרות בשבת, בשעות הערב ובלילות, יכול להגיע למשכורת של כ-5,000 ברוטו וכל התנאים הסוציאליים הקבועים בחוק. בנוסף זכאים העובדים לדיור תמורת השתתפות סמלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully