וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח נטה לסעוד

נגה משל

13.11.2008 / 13:06

ביקור במסעדה של מלון מונטיפיורי בתל אביב לא יאכזב את מי שרגיל לאיכות של הבראסרי והקופי בר, השייכים לאותם בעלים



מהרגע שבו החלו המגעים הרשמיים שלנו עם מסעדת מלון הבוטיק מונטיפיורי - המיזם האחרון ברשימת המוסדות המצליחים של מתי ורותי ברודו (קופי בר, הבראסרי) - הרגשנו חו"ל. כשהתקשרנו להזמין מקומות (ופה כדאי לעשות כך גם בצהריים) בורכנו ב"הוטל מונטיפיורי, גוד מורנינג", המידע באתר האינטרנט מופיע באנגלית בלבד וכשצעדנו פנימה הכה בנו משב של שיק אירופי. תורמים לכך השולחנות השחורים והעגולים, המעלית וסורגי המדרגות העולות לחדרי המלון, כלי הכסף שבהם מגישים תה וסוכר, מפיות הבד הלבנות והדלי המוכסף שבו מגישים מקלוני לחם. כל אלה, יחד עם בליל השפות הזרות העולה מן המקום והאוכל הטוב, בונים אווירה מיוחדת.



המטבח במקום מבקש להיות "בראסרי תחת כישוף וייטנאמי". חלק מהמנות אכן פוזלות לכיוון אסיאתי והתפריט מסקרן ואניגמטי. בעסקית מוצעות ארבע מנות ראשונות ממבחר מוגבל וקצת מאכזב - מרק הארטישוק הירושלמי נגמר, אז לקחנו מרק דלעת ובטטה. טעים אבל כתום ורגיל, לא משהו לכתוב עליו הביתה. הקרפצ'יו קיבל טיפול אוריינטלי - חתיכות הבקר המצוינות תובלו בסויה, ג'ינג'ר וצ'ילי וקושטו במיקרו-נבטים. שתי האופציות האחרות היו סלט ירוק וממרח פלמידה לא ברור.

לעיקרית בחרנו בפילה דניס ובספריבס. בחירות מצוינות. נתח הדג היה נאה והרוטב הקטיפתי שכלל חלב קוקוס, ג'ינג'ר ולמון גראס - אליפות. גם על בחירת הספריבס לא התחרטנו. הן הוגשו ברוטב מתקתק עם דבש וצ'ילי אבל טעמן היה עמוק ולא קלישאתי. המנה היתה חריפה ולנו זה ממש התאים, אבל המלצר הופתע וציין שזו אינה נחשבת מנה פיקנטית כלל. אם תלכו עליה, נסו לברר מה מצב רוחו של הטבח באותו יום. לצד המנות הגיעו קעריות אורז דביק עם בצל ירוק ושעועית ירוקה דקה וארוכה. ההגשה היתה אלגנטית והטעם רגיל, אבל לדעתנו זה בסדר גמור. זה טבעם של שחקני חיזוק.



המלצת המקום היא לקנח בפחזניות מקורמלות עם קרם פטיסייר, אבל הסתפקנו בעוגת גבינה "קופי בר" הנהדרת. גבוהה, רכה ונמסה בפה. צ'ופרנו בשאריות ממאפי הבוקר - עוגת שקדים עם פירות יבשים ואגוזים ומאפה עם פירות יער. המאפונים עשו לנו חשק לפתוח פה פעם את היום והאורות המעומעמים הרעידו מיתר בחיות הלילה שישנות בתוכנו. במלים אחרות: הצמד ברודו עשה זאת שוב.



חשבון, בבקשה



ההצעה: עסקית הכוללת עיקרית וראשונה + שתייה חמה במחיר העיקרית (56-148 שקל).



טוב לביזנס: יעד מצוין לעסקים באווירה קוסמופוליטית. בשעות העומס המסעדה רועשת - מומלץ להגיע מאוחר יותר.



בשולחנות הסמוכים: תיירים ואורחי המלון שעורכים שיחות רבות משמעות באנגלית ובצרפתית ויקירי הברנז'ה.



יתרון יחסי: משב הרוח האירופי וההקפדה על הפרטים הקטנים בעיצוב, בהגשה ובגישה מעוררים השראה. רשמנו לפנינו לשוב לבדוק את ארוחת הבוקר.



מישהו מטפל בך: שירות טוב, אם כי בשעת העומס מתקשה לתת את מלוא תשומת הלב לכל שולחן.



הוטל מונטיפיורי, נחמני 36, תל אביב. טל': 5646100-03. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 12:00-17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully