וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריגו ממשיכה במסע הרכש: רוכשת את חברת יוניקו הולדינגס תמורת 49 מיליון דולר

ניר צליק

13.11.2008 / 15:48

החברה צפויה לתרום לפריגו תוספת מכירות של 50 מיליון דולר בשנה


חברת התרופות ממשיכה במסע רכישת החברות שלה, ורוכשת את חברת יוניקו הולדינגס הממוקמת בפלורידה, בתמורה ל-49 מיליון דולר. החברה האמריקאית היא חברה פרטית העוסקת בייצור מוצרי היגיינה לנשים, חוקנים ותמיסות יוניות לתחום הרפואה ללקוחות קמעוניים אמריקאיים תחת מותגים פרטיים. הרכישה צפויה להוסיף לפריגו מכירות של כ-50 מיליון דולר בשנה.

מנכ"ל פריגו, יוסף פאפא, אמר כי "רכישת יוניקו מרחיבה את סל מוצרי המותגים לחנויות בקטגוריות חשובות שאנחנו לא מציעים. השקעה זו מראה את המחוייבות של פריגו לתת ללקוחותיה את הפורטפוליו הרחב ביותר למותגים פרטיים בתעשייה ועונה על הצורך העולמי הגדל לרפואה במחירים ברי השגה".

רכישה זו מצטרפת למספר רכישות שעשתה פריגו לאחרונה, ביניהן רכישת החברה המקסיקאית הפרטית Laboratorios Dibaלפני כחודש, תמורת 25 מיליון דולר במזומן, העוסקת בייצור תרופות ללא מרשם רופא במותג פרטי, בתרופות מרשם בתחום העיניים ובתחום ההורמונים, ובתרופות אנטיביוטיות עבור רשתות פארם.

בנוסף, רכשה פריגו לפני חודש וחצי את חברת Laboratories JB שבסיסה במדינת מישיגן ארה"ב תמורת 44 מיליון דולר. JB היא קבלנית ייצור של תרופות ללא מרשם רופא ותוספי מזון ליצרנים עבור יצרניות מובילות של תרופות בארה"ב.

לפני כשבוע הציגה החברה את תוצאותיה לרבעון השלישי, עם צמיחה של 25% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל, ל-480 מיליון דולר. הרווח הנקי עלה ב-11% ל-37.9 מיליון דולר או רווח נקי של 40 סנט למניה, לעומת 36 סנט למניה ברבעון המקביל. הרווח המתואם עמד על 41 סנט למניה. תחזיות האנליסטים הממוצעת בוול סטריט היו גבוהות יותר, ועמדו על הכנסות של 494 מיליון דולר ורווח של 43 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully