וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור נגל מבנק הפועלים מונה למנכ"ל הפניקס השקעות ופיננסים

מיכאל רוכוורגר

13.11.2008 / 16:42

נגל יחליף בתפקידו את יהלי שפי, שמילא את מקומו של זאב וורמרנד שעזב בינואר



דירקטוריון הפניקס השקעות ופיננסים אישר היום את מינויו של דרור נגל לתפקיד המנכ"ל. זאת, כמעט שנה לאחר שזאב וורמרנד עזב במפתיע את תפקיד מנכ"ל החברה, לטובת תפקיד דומה בחברת רבוע כחול. בהפניקס חיפשו מאז ינואר מחליף לוורמברנד, שהחליף קודם לכן את דני וקנין שעבר לכהן כמנכ"ל חברת הנדל"ן מנופים. בתקופה זו מילא את תפקידו יהלי שפי, מנכ"ל קבוצת הביטוח והפיננסים הפניקס.



נגל (46), מגיע להפניקס השקעות מבנק הפועלים, שם שימש בתפקידו האחרון במהלך השנים 2008-2006 כמנהל אגף לבנקאות פרטית בינלאומית. קודם לכן שימש נגל כמנהל האגף לניירות ערך ונכסים פיננסיים, ומנכ"ל פועלים אחזקות פיננסיות ומנהל אגף קרנות נאמנות בבנק הפועלים.



הפניקס השקעות ופיננסים הינה זרוע ההשקעות של קבוצת הפניקס, העוסקת בהשקעות בשוק ההון, בהשקעות ריאליות וכן במתן אשראי ומימון עסקי. הפניקס השקעות מחזיקה, בין היתר, את בית ההשקעות אקסלנס בניהולו של דוד ברוך ובראשותם של רוני בירם וגיל דויטש; וכן בחברות מהדרין וברשת עד 120.



שפי ציין כי "הניסיון הניהולי רב השנים אשר צבר דרור בתחום ההשקעות והפיננסים, במערכת בנקאית מורכבת כמו בנק הפועלים, יתרום רבות לקבוצת הפניקס - אשר בדומה למשק כולו מתמודדת בימים אלו עם אתגרים לא פשוטים".



עם כניסתו לתפקיד, ב-13 בפברואר 2009, נגל אכן יצטרך להתמודד עם המצב המאתגר בשווקים הפינסיים. נגל יצטרך ליטול חלק גם בהשלמת העסקה לרכישת מניותיהם (41%) של בירם ודויטש באקסלנס, תמורת 700 מיליון שקל - המשקף לאקסלנס שווי שוק של 1.7 מיליארד שקל. נתון זה גבוה כמעט פי 4 משווי החברה בבורסה.



נגל יצטרף לבני שיזף, שעבר בשנה האחרונה מתפקידו כמנהל האגף לביטוח פנסיוני בבנק הפועלים
למשנה למנכ"ל ומנהל תחום חיסכון ארוך טווח בהפניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully