וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת לגאידמק: תנובה תובעת ממנו 9 מיליון שקל בטענה שלא שילם שכירות על נכס במתחם הרב מכר

אופיר בר-זהר

13.11.2008 / 17:45

גאידמק שכר את המשרדים תמורת סכום של 123 אלף שקל בחודש, בחוזה ארוך טווח עד 2013



היום אחר הצהריים הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד כ.א.ן תקשורת, המפעילה את רדיו 99. התובעת היא חברת תנובה אשר השכירה לכ.א.ן, בבעלותו של ארקדי גאידמק, נכסים באזור הכוללים משרדים, מרפסות, מחסן וחניות. בתביעה, שהוגשה על ידי עורכות הדין לילי דורון וליאת הכט אלון ממשרד ש. פרידמן ושות', מצוין כי גאידמק שכר את המשרדים תמורת סכום של 123 אלף שקל בחודש, זאת בחוזה ארוך טווח עד 2013.



בתביעה מצוין כי גאידמק לא שילם את שכר הדירה או העביר שיקים לפירעון כפי שנקבע כבר מתחילת החוזה שחל בפברואר 2008, ואולם לאחר תחינות ובקשות העביר את הסכום עבור חודשים פברואר-מאי. ואולם לפי התביעה גאידמק לא שילם מאז עבור המבנים ששכר, וצבר חובות שנגררים מחודש מאי כאמור. בתביעה מבקשת תנובה להורות לגאידמק לשלם את יתרת הסכומים שנקבעו בחוזה עד שנת 2013, והיא דורשת סכום של 769 אלף שקל תמורת חוב עבור דמי שכירות, 141 אלף שקל בגין חוב עבוד דמי ניהול, 29 אלף שקל ריבית פיגורים, 383 אלף שקל בגין הפרה יסודית של הסכם השכירות, וסכום נוסף של 7.662 מיליון שקל עבור דמי שכירות ודמי ניהול ליתרת תקופת השכירות.



בנוסף, הגישה תנובה להוצאה לפועל שטרי חוב המוערכים בסכום של יותר ממיליון שקל. תנובה מבקשת מעבר לסכומים הנ"ל לחייב את הנתבע גם בתשלום שכר טרחת עורכי הדין, הוצאות משפט והפרשי הצמדה וריבית. תביעה זו מוגשת לאחר שמוקדם יותר במהלך היום מונתה מפרקת זמנית לחברת כ.א.ן המפעילה את רדיו 99, זאת לאחר שחלק מעובדי התחנה פנו לבית המשפט בבקשת פירוק וטענו כי החברה היא חדלת פירעון, כי חובותיה נאמדים ב6.5 מיליון שקל והתחייבויותיה ב11 מיליון שקל נוספים.



גאידמק לא הגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully