וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ ברשת

רויטל זילונקה

13.11.2008 / 17:48




יצירתיות ב-2065



www.tinyurl.com/childcr



ילד שהתחיל ללמוד השנה בבית הספר יעבוד עד 2065 לפחות. לאף אחד אין מושג איך ייראה אז העולם. קן רובינסון הוא יועץ פדגוגי שמציג טענה מאוד נחרצת: מערכת החינוך מייצרת עובדים טובים - ולא אנשים עם חשיבה יצירתית. בהרצאה שנונה ומשעשעת, שאורכה 20 דקות וכותרתה "האם בתי הספר הורגים את היצירתיות?" שוטח רובינסון את טענתו ונותן דוגמה מעוררת השראה אחת שתגרום לכם לחשוב מחדש על מערכת החינוך בישראל בפרט ובעולם בכלל.



מיליארד עניים



www.theplaceswelive.com



ב-2008 חיים בשכונות עוני יותר ממיליארד בני אדם ובנות חוה. באתר "המקומות שבהם אנו חיים" תוכלו לקבל מידע על שכונות עוני ברחבי העולם, לצפות בתמונות שלהן ולהאזין להקלטות שבוצעו בהן - כולל מונולוגים של התושבים. האתר הוא שלוחה אינטרנטית של תערוכה שמציגה תמונות בגודל אמיתי של שכונות עוני בעולם.



תורת השיווק של אובמה



www.tinyurl.com/sethoba



סת' גודין הוא בלוגר מושחז ומרתק, שכתב את המאמר הבא קצת לפני שאובמה עשה היסטוריה ונבחר לנשיא ארה"ב. ועדיין, מדובר במאמר רלוונטי מתמיד, מאחר שהוא מסביר כיצד אפשר להשתמש בקמפיין של אובמה וללמוד ממנו שיעורים בשיווק.



תגובת נגד )לא נכון!(



www.justsayno.co.il



מבין הסטיקרים שאתם רואים ברחוב - על גבי עמודי חשמל או מכוניות - בטח יש כאלה שאתם ממש לא מסכימים אתם. עכשיו יש סטיקר חדש שעליו כתוב "לא נכון!" ובאתר שלפניכם - המעוצב באופן מינימליסטי - תוכלו להזמין כמות נאה של סטיקרים כאלה כדי להשיב על סטיקרים שלא תסכימו עמם. המשלוח בדואר חינם, רק להיכנס לאתר ולהזמין. מומלץ להצטייד בסטיקרים לקראת הבחירות בפברואר. יהיה מעניין.



החיים בוורוד



http://labs.ideeinc.com/multicolr



Multicolor הוא ממשק חיפוש תמונות בפליקר, שעורך חיפוש לפי בחירה של צבעים וכן לפי שילובם. כך, למשל, אם תבחרו את אחד מגווני הירוק תקבלו תמונות באותו גוון, וכשתבחרו צבעים נוספים תקבלו תמונות שמשולבים בהם הגוונים הנבחרים. ככל שתבחרו יותר גוונים, כך תקבלו תמונות צבעוניות יותר - ולהפך. הקלקה על התמונות תוביל אתכם לעמוד היוצר של הצלם.



ללמוד מהניסיון



www.ffffound.com



FFFFOUND! הוא אתר שימושי שמאפשר לגולשים להעלות ולשתף בתצלומים המועדפים עליהם שמצאו ברשת. בנוסף, יכולים הגולשים להמליץ על תצלומים. מדובר באתר שיתופי שבו האינטראקציה בין הגולשים חשובה: ככל שתבחרו ביותר תצלומים שמוצאים חן בעיניכם, כך תוכלו לקבל המלצות מדויקות יותר שיתאימו לטעם האישי שלכם. אפשר גם לשוטט באתר בלי לקבל המלצות - התמונות מרהיבות ומעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully