וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוף של מושב, בלי ריח הפרות"

רנית נחום-הלוי

14.11.2008 / 7:49

בתנועה



שם: ריקי גולן (59)



עיסוק: ציירת ומעצבת תכשיטים

מצב משפחתי: חיה עם בן זוג. אם לשני ילדים (37 ו-31)



איזו דירה מוכרת: "אנחנו מוכרים בית ברחוב יהונתן 13 בבית חשמונאי. הבית בשטח של 200 מ"ר בנוי על קרקע של חצי דונם. הבית בן שישה חדרים ושלושה מפלסים, כולל סוויטת הורים, שלושה חדרי רחצה, ג'קוזי, פרגולה מרווחת וגדולה, מערכת מיזוג לחדרים ומערכת אזעקה.



"הגינה היא גולת הכותרת. היא מטופחת, מושקעת ומתוחזקת, ושם אנו מארחים ממש כמו בטברנה יוונית. בשטח של כחצי דונם אנו מגדלים כמה עצי פרי - לימון, תפוזים, אשכוליות, תותי יער, פיטנגו, שלושה מיני עצי זית, עץ תאנה, שזיפים ומיני תבלינים. בגינה ישנה יחידת דיור נוספת בשטח של כ-25 מ"ר בנוי".



היישוב: "היישוב קטן, שקט וכפרי, עם הרבה ריאות ירוקות. פותחים את החלון ורואים את הטבע; ממש לגור בתוך גלויה. בניגוד למגורים במושב או קיבוץ, מאיתנו נחסכים הריחות הלא נעימים מהרפתות והלולים.



"אנו גרים בפיסת היסטוריה - בסמוך ליישוב ישנו נחל ואתרים ארכיאולוגים כתל גזר. בתחילה מנה הישוב כ-170 בתים, אך עם פרויקט ההרחבה ייכנסו עוד כ-350 משפחות. האוכלוסייה במקום מורכבת ממשפחות צעירות, בעיקר חילוניות. ביישוב קיימים כל מוסדות החינוך והשירותים הנחוצים - פעוטונים, צהרונים, בתי ספר יסודיים, תיכון, בריכה, חוגים, ספרייה שלא נופלת מספרייה אוניברסיטאית וחדר כושר".



תחבורה ומדד הפקקים: "היישוב נגיש בצורה פנטסטית. יש אוטובוס מאסף ולתחנה ניתן להגיע ברגל. היישוב ממוקם במרחק של כ-30 ק"מ מת"א וכ-30 ק"מ מירושלים. הרבה אנשים שעובדים בתל אביב, מחנים את רכבם ברמלה ועולים על רכבת. זה פתרון פנטסטי במקום לעמוד בפקקים של כביש מס' 1. הנסיעה למרכז תל אביב ללא פקקים נמשכת 20-25 דקות".



מדוע החלטתם למכור את הדירה דווקא עכשיו? "אני גרה בבית עם בן זוגי בלבד. שני ילדי גרים מחוץ לבית, והבית ממש גדול עלינו. אלמלא הגודל לא היינו חושבים להיפרד ממנו.



"אנחנו חיים בבית במשך 11 שנה ומאוד אוהבים אותו. זה בית מושקע עם הרבה אהבה וחוויות טובות, אך כרגע אנו צריכים לעשות שינוי".



מחיר מבוקש: 2.3 מיליון שקל.



איך קבעתם את המחיר? "לפי השוואה לבתים שמוכרים בסביבה. בפרויקט ההרחבה מציעים בתים דו-משפחתיים בשטח של רבע דונם ב-2-2.4 מיליון שקלים. בין היתר, התייעצנו עם שמאי ומתווך. כולם אמרו שהמחיר שלנו הוא ריאלי, ואף הציעו לנו להעלות אותו במעט".



לאן אתם מתכננים לעבור? "אנו שוקלים דירת מגורים בבניין משותף קרוב לבת באזור תל אביב. יכול להיות שנגור מחצית מהזמן בארץ ומחצית מהזמן בחו"ל, כיוון שאני עושה הרבה תערוכות שם. אין לנו בעיה לגור למשך זמן בבית מלון, בשכירות או אפילו אצל משפחה".



האם את חוששת מקשיים במכירה לאור המשבר הכלכלי והצפי למיתון? "ממש לא. נדל"ן זה ההשקעה הטובה ביותר. האנשים שמגיעים לראות את הבית הם לא כאלה שחסר להם. הם לא חיים על הגרוש ולא צריכים לקחת משכנתא, יש להם כסף נזיל. אנשים אפילו התעניינו לרכוש את הבית להשקעה".



כמה זמן את מציעה את הבית למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הבית למכירה במשך שבעה חודשים. אנחנו לא ממהרים למכור. פנינו למתווכים אך ההיענות מהאינטרנט רצינית יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully