וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש ב-0.6% מול הין היפאני בשל זניחת המשקיעים את עסקות המרווח

הדר תדמור

14.11.2008 / 8:16

הדולר מתחזק ב-0.2% לקראת פרסום דו"ח הצמיחה הכלכלית במדינות גוש היורו



הדולר נחלש אל מול הין היפאני ונסחר ברמה של 97.132 ין לדולר. זאת, בעקבות הטלטלות בשוקי העולם אשר עודדו את המשקיעים ביפאן לזנוח השקעות בעלות סיכון ולהשקיע במטבע המקומי – השקעה הנחשבת סולידית. הדולר נחלש ב-1.2% מול הין היפאני השבוע – הירידה השבועית הגדולה של המטבע האמריקאי מול הין מאז 24 באוקטובר.



הטלטלות בשוקי במניות העולמיים, והחששות כי הכלכלה העולמית נכנסת למצב של מיתון, גרמו למשקיעים לזנוח את ה-Carry Trade. במסגרת עסקות אלה, המשקיעים לוקחים הלוואות נקובות בין ביפאן בריבית נמוכה, קונים באמצעות הין מטבעות זרים, דוגמת הדולר האוסטרלי או הריאל הברזילאי - שעליהם הריבית גבוהה הרבה יותר - וגורפים את הרווח לכיסם.



הדולר מתחזק ב-0.2% מול היורו לקראת פרסום נתוני צמיחת התמ"ג של 15 המדינות החולקות את המטבע האירופי. לפי ההערכות סוכנות הידיעות בלומברג, מדינות גוש היורו נכנסו למיתון לאחר שרשמו רבעון שני ברציפות של נסיגה בתמ"ג. סוכנות הידיעות העריכה כי התמ"ג האירופי נסוג ב-0.2% ברבעון השלישי, לאחר נסיגה גם ברבעון השני.



הדולר מתחזק ב-0.2% מול הליש"ט הבריטית ונסחר ב-1.4804 דולר לליש"ט. הדולר מתחזק ב-0.2% גם מול הפרנק השוויצי ונסחר בשער של 1.1898 פרנק לדולר. הדולר מתחזק ב-1.5% מול הדולר האוסטרלי ונסחר ב-0.6551 דולר לדולר אוסטרלי. הדולר מתחזק ב-1.2% מול הוון הקוריאני ונסחר ב-1397.7 וון לדולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully