וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן היבנר, מנהל ההשקעות שהיכה את השוק בשנה שעברה, התחיל להשקיע במניות הפיננסים

סוכנויות הידיעות

14.11.2008 / 22:31

רכש ברבעון השלישי מניות של סיטי, בנק אוף אמריקה ו-וולס פרגו; כמעט מחצית מהחזקותיו בפיננסים



קן היבנר, מנהל קרן ההשקעות במניות בארה"ב שהניבה את התשואה הגבוהה ביותר בשנה שעברה, התחיל להשקיע במניות פיננסים ברבעון השלישי של השנה, ורכש מניות של סיטי, וולס פרגו ובנק אוף אמריקה. כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



קרן היבנר קפיטל גרוות מנג'מנט, רכשה במהלך הרבעון השלישי של השנה 27 מיליון מניות של סיטי, 15.6 מיליון מניות של בנק אוף אמריקה ו-15.4 מיליון מניות של וולס פרגו, לפי מסמכים שהגישה היום לרשות ני"ע בארה"ב. מניות שלושת הבנקים היוו כ-15% מסך השקעות הקרן במניות הנסחרות בארה"ב ברבעון. לפי נתוני בלומברג, קרוב למחצית מהשקעותיו של היבנר היו בחברות פיננסים, נכון לסוף הרבעון השלישי.



בה בעת, חיסל היבנר את כל החזקותיו בחברות האנרגיה והכרייה סלמברז'ה, פריפורט-מקמורן, פיבודי ו-קונסול. ארבע החברות היו ארבע מתוך חמש החברות שבהן היו לו ההחזקות הגדולות ביותר נכון לסוף הרבעון השני של השנה.



היבנר, הידוע בהשקעותיו המהירות וקצרות המועד במניות, חיסל את החזקותיו במגזר הבנקאי ברבעון השני של שנת 2007 לאחר שהעריך כי משבר האשראי יפגע ברווחי המגזר. באותה עת הוא השקיע יותר משלושה רבעים מכספי הקרן שבניהולו במגזרי האנרגיה וחומרי גלם, והודות לכך שהניבה קרן CGM פוקוס שבניהולו תשואה של 80% בשנת 2007 - הזינוק החד ביותר שרשמה קרן מניות בארה"ב באותה שנה.



קרן CGM פוקוס, המנהלת נכסים בסך 7.4 מיליארד דולר, נפלה ב-46% מתחילת השנה, וביצועיה גרועים יותר מאלו של 99% מהקרנות המתחרות, לפי נתוני בלומברג. הקרן נפגעה עקב נפילה במחירי הנפט והסחורות.



במהלך הרבעון השלישי, השקיע היבנר גם במניות של ענקית הקמעונאות וול-מארט ורשת המזון המהיר מקדולנד'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully