וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית קרנות הנאמנות פידליטי הודיעה על סבב פיטורים נוסף: תקצץ 1,700 משרות

סוכנויות הידיעות

15.11.2008 / 11:11

שני סבבי הפיטורים עליהם הכריזה פידליטי בשבועיים האחרונים מסתכמים ב-3,000 משרות, או 7% מכוח העבודה


פידליטי, חברת ניהול קרנות הנאמנות הגדולה בעולם, הודיעה אתמול על כוונתה לפטר 1,700 עובדים - שבוע בלבד לאחר שהודיע על כוונה לקצץ 1,300 משרות בעקבות משבר האשראי העולמי.

מפידליטי נמסר כי שני סבבי הפיטורים מסתכמים ב-3,000 משרות, או 7% מכוח העבודה של החברה. בשבוע שעבר הודיעה פידליטי על כוונתה לפטר 1,300 עובדים ולבצע קיצוצים נוספים בכוח העבודה ברבעון הראשון של השנה.

נשיא פידליטי, רוג'ר לוסון, הודיע על גל הפיטורים הצפוי במהלך ארוחת בוקר עם עובדי החברה. דוברת פידליטי, אן קראולי, מסרה כי "מנהלי החטיבות מחפשים כעת דרכים לשלוט בהוצאות, לאור ההתפתחויות הכלכליות האחרונות". כוח העבודה של פידליטי מונה כיום 44 אלף עובדים.

הפיטורים בפידליטי באים בהמשך להודעות קודמות על פיטורי עובדים מצד חברות לניהול קרנות, בהן ג'אנוס קפיטל שהודיעה בחודש שעבר כי בכוונתה לקצץ 9% מכוח העבודה שלה ואליאנס-ברנסטיין. היקף הנכסים בניהולה של פידליטי נפל מתחילת השנה ב-13% ל-1.4 טריליון דולר, לעומת 1.6 טריליון דולר בסוף 2007, לפי הערכות חברת המחקר פייננשל ריסרץ'. מניית החברה נפלה ב-36% מאז תחילת השנה, בעקבות משבר האשראי העולמי ופדיונות המשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully