וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד בארה"ב שפוטר מחברת היי-טק ירה למוות ב-3 אנשים

אשר שכטר

15.11.2008 / 19:59

העובד, ג'ינג וו בן ה-47, פוטר מיצרנית השבבים SiPort; הוא טרם אותר על ידי הרשויות



טרגדיה בעמק הסיליקון: עובד הייטק שפוטר באחרונה ירה למוות בשלושה אנשים במקום העבודה הקודם שלו בקליפורניה, ביניהם מנכ"ל החברה בה עבד. החשוד עצמו עדיין נמלט מהרשויות.



גורמים במשטרת סנטה קלרה מסרו כי היורה הוא ג'ינג וו, בן 47, שפוטר ככל הנראה ממשרתו כמהנדס ביצרנית המוליכים למחצה SiPort ביום חמישי או שישי. ביום שישי בבוקר נכנס וו למשרדי החברה כשברשותו אקדח, וירה למוות בשלושה בני אדם.



שניים מההרוגים זוהו לאחר מכן כסיד אגראוואל, מנכ"ל SiPort, ובריאן פו, הסמנכ"ל התפעולי של החברה. אישה נוספת נהרגה גם היא במהלך האירוע, אך זהותה טרם פורסמה. וו עצמו נכנס למכוניתו לאחר האירוע ונמלט. משטרת האזור עדיין מחפשת רמזים בנוגע למקום הימצאו וציינה כי הוא חמוש ומהווה סכנה לציבור.



עיתונים מקומיים בקליפורניה דיווחו כי ביום שישי אחרי הצהריים נכנס וו למשרדי SiPort ופתח באש. עד שהמשטרה הגיעה למקום הספיק וו להימלט. משטרת האזור הציבה מחסומים בדרך לעיר מאונטיין וויו בעמק הסיליקון, שם הוא מתגורר, אך גורמים מקומיים העריכו כי ייתכן שוו נסע היישר לשדה תעופה. חלק מהעיתונים המקומיים ציינו כי וו נשוי והורה לשני ילדים.



אתר האינטרנט של העיתון "סן חוזה מרקורי" דיווח כי SiPort היא חברה קטנה שנוסדה לפני ארבע שנים, המתמחה בייצור מוליכים למחצה למכשירי רדיו דיגיטלי. החברה גייסה לפחות 20 מיליון דולר מקרנות הון סיכון בשנה שעברה, בהן חטיבת ההון סיכון של אינטל, אינטל קפיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully