וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזמים לעידוד יזמות בפריפריה

טלי חרותי-סובר

16.11.2008 / 6:52



>> עמותת "בונים עתיד אחר" היא יוזמה התנדבותית של דמויות בולטות במשק הישראלי בעלי הצלחה ועשייה מוכחת, שחברו במטרה לסייע למיזמים פריפריאלים בתחילת דרכם. בין הדמויות הבולטות בעמותה: אמיר רווה, יו"ר העמותה ומנכ"ל בית השקעות MG Equity Partners, איתן עפרון, ממייסדי העמותה, יזם וממיסדי Kerenix & Oversi, כרמל ורניה, המדען הראשי לשעבר ומייסד הסטארט-אפ פקטורי, ד"ר ארנה ברי, יזמת, המדענית הראשית לשעבר, קרן הון סיכון ג'מיני ישראל, יו"ר איגוד קרנות הון הסיכון ואביב צידון, יו"ר BVR טכנולוגיות.

נקודת המוצא של העמותה היא כי למרות ההצהרות על הפניית תקציבים לפריפריה עדיין היא חסרה בסיס יזמי ומסגרות מתאימות לפיתוחו. חסר זה, לא רק שמונע ממיזמים פוטנציאלים לקום, אלא גם שב וממחזר את הפער.



את החסך הזה באה העמותה למלא. פעילות חברי וידידי העמותה כוללת ליווי ותמיכה, הכשרות, סיוע בגיוס הון ו"פתיחת דלתות" לערוצי ליווי פיננסי. ורניה: "בעידן שבו ישראל זוכה במקום השלישי בעולם אחרי מקסיקו וטורקיה במדד הפער בין עשירים לעניים, יש לעודד בכל דרך את צמצום הפער, ומכאן חשיבותה של פעילות בונים עתיד. אני שמח וגאה להיות חבר באגודת ידידי העמותה".



ברי: "אנו קוראים ליזמים מהפריפריה להצטרף לפעילות העמותה ובכך ליישר קו עם יזמות דומה ממרכז הארץ. בונים עתיד תסייע בהגשמת החלום ובמיצוי התעוזה, וזאת למרות ואולי בגלל המצב. הערפל הכלכלי הנוכחי מאפשר חשיבה רעננה ומזמין הזדמנויות חדשות".



אתר העמותה - www.bonimatid.org

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully