וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 33% בביקוש לעובדים במגזר הפיננסי

עידו סולומון

16.11.2008 / 11:13

מדד מנפאואר לאוקטובר: בענפי הבנקאות, הפיננסים והביטוח נרשמה הירידה החדה ביותר יחסית לשנה שעברה. עלייה בביקוש לעובדי תחבורה ותקשורת

הדרישה לעובדים חדשים באוקטובר 2008 ירדה בכלל ענפי המשק ב-1.9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כך עולה ממדד Manpower ישראל המבוסס על מודעות דרושים המתפרסמות בעיתונות הכתובה. בענפי הבנקאות, הפיננסים והביטוח נרשמה הירידה החדה ביותר יחסית לשנה שעברה - 33%. עלייה של כ-10% נרשמה בתחום התחבורה, אחסנה ותקשורת ועלייה נוספת של כ-10% נרשמה בענף המסחר.

בהשוואה לספטמבר 2008 חלה באוקטובר עלייה של 1.1% בביקוש הכללי לעובדים, המוסברת בעלייה בביקוש לעובדים בתחום החינוך (+6.2%), השירותים הקהילתיים (+2.1%) והבינוי (+3.3%). סיכום נתוני התקופה שבין ינואר-אוקטובר 2008 לתקופה המקבילה אשתקד, מצביעים על ירידה של 4.4% בביקוש לעובדים.

אורנה סגל, מנכ"ל מנפאוואר ישראל: "המדד בהחלט מראה, כי התחומים העסקיים ובעיקר תחום הבנקאות-פיננסים-ביטוח משקפים את המצב בענף הפיננסים הגלובלי בכלל שנפגע קשות מהמשבר הכלכלי ובשוק הישראלי שנפגע בעקבותיו. העלייה הקלה בסך הביקוש לעובדים לא מעידה על מגמה, וההאטה בביקוש לעובדים חדשים תימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully