וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלווין יס מרחיבה את ערוצי הסדרות: תוסיף ערוץ רביעי

אופיר בר-זהר

16.11.2008 / 11:41

שלושת ערוצי הסדרות ייהפכו לארבעה; כל אחד מהערוצים יתמקד בז'אנר אחר


חברת הלוויין יס מרחיבה את ערוצי הסדרות: במקום שלושת הערוצים המשודרים כיום – יס סטארס 1, 2, ו-3 – החל מאמצע דצמבר יתווסף ערוץ סדרות רביעי, כאשר כל אחד מארבעת הערוצים יתמקד בז'אנר אחר. סמנכ"ל התוכן של החברה, יונה ויזנטל, אמר בעניין כי "הרחבת מספר ערוצי הסדרות הינו צעד מתבקש לאור ההיצע העצום של yes בתכני הרכש ובכלל זה הקמת ערוץ ייחודי אשר ישדר את מיטב הקומדיות המובילות כיום בארה"ב".

מאמצע דצמבר ניתן יהיה לצפות בערוץ yes stars Action אשר יתמקד בסדרות מתח ופעולה כמו "נמלטים", "גיבורים", "דקסטר", "המפענחת", "מחשבות פליליות" וכו'. ערוץ נוסף ייקרא yes stars Comedy וישדר קומדיות כמו "רוק 30", "שני גברים וחצי", "הפמליה", "סמנת'ה מי?", "הממלכה הקטנה אמריקה", "איש משפחה", "גווין וסטייסי" ועוד.

ערוץ הסדרות השלישי ישדר דרמות וייקרא yes stars Drama. בערוץ ישודרו סדרות כמו "האנטומיה של גריי", "מרפאה פרטית", "עקרות בית נואשות", "החיים על פי נד", "כסף דארלינג", "ניפ טאק", "ליפסטיק ג'נגל" ועוד. הערוץ הרביעי ייקרא yes stars Base ויתמקד באופרות סבון למיניהן כמו "צעירים חסרי מנוח", "היפים והאמיצים", "בוורלי היליס 90210", "אופרה וינפרי" ועוד.

סמנכ"ל השיווק של החברה, דרור בהט, מסר כי: "במארס האחרון הודענו על שינוי הפוקוס של החברה ומעבר ממיקוד בעולם הסרטים למיקוד בעולם הסדרות, ובימים אלו אנו לוקחים את המהלך צעד אחד נוסף קדימה שילווה במהלך שיווקי כולל בהשקעה של כ-15 מיליון שקל. מבדיקה שערכנו בחודשים האחרונים עולה כי חלה עלייה בשיעורי הצפייה בטלוויזיה ובכלל זה בערוצים השונים של yes ועל כן אנו שמחים להעניק היצע רחב יותר".

כפי שפורסם היום ב-TheMarker המתחרה HOT דווקא נפרדת מאחד מערוצי הסדרות המובילים שלה – סטאר וורלד – שיירד מהמסכים בתחילת דצמבר. מדובר בערוץ שנמצא בחבילת הבסיס של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully