וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא פרסום ויחסי ציבור: קיה מג'נטיס המחודשת הגיעה לאולם התצוגה -המחיר 140 אלף שקל

דניאל שמיל

16.11.2008 / 12:17

בצעד מפתיע, בריי מוטורס בחרו להעלות את מחיר המכונית


ללא פרסום ויחסי ציבור, ריי מוטורס מתחילה לשווק את מכונית המנהלים קיה מג'נטיס בגרסה מחודשת. לבד מהשינוי החזותי, המג'נטיס קיבלה את הסבכה החדשה של קיה, ופנסים רבועיים. יחידות ההינע הוחלפו, וכעת מוצעות גרסת 2.0 ליטר עם 163 כ"ס (במקום 143 כ"ס בגרסה שלפני העדכון) וכן מנוע 2.7 ליטר עם 193 כ"ס.

בצעד מפתיע, בריי מוטורס בחרו להעלות את מחיר המכונית. המחיר עומד כעת על 140 אלף שקל לגרסת ה-2.0 ליטר ( במקום 130 אלף בעבר) ו-147 אלף שקל לגרסה המצוידת במנוע 2.7 ליטר (קבוצת הרישוי 4). המג'נטיס היתה עד כה מכונית המנהלים היחידה בקבוצת הרישוי 3, אך כנראה שריי מוטורס, היבואן החדש, מבקש למצב אותה גבוה יותר - מול מכוניות המנהלים בקבוצה 4. לעומתן, נהנית המג'נטיס מיתרון בנפח המנוע ובהספקו.



המכונית המחודשת זכתה גם לשיפורי עיצוב ואבזור בתא הנוסעים, והגרסה הבכירה מצוידת בחלון בגג, בקרת שיוט ולא פחות חשוב - צבעים בהירים בתא הנוסעים, במקום האפור ששלט שם בעבר.
מכוניות ישנות מן הדגם הקודם עדיין מוצעות, במחיר נמוך יותר.

בתוך כך, ריי מוטורס פירסמה היום על פתיחת סניף חדש בחולון. זהו הסניף הראשון שפותחת החברה מאז קיבלה את זיכיון היבוא של קיה בינואר השנה, והוא ינוהל על ידי משה נגל, שניהל בעבר את מותג מיצובישי ועמד לאחרונה בראש מערך השיווק למוניות של קיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully