וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים בערוץ 24: יפטר 10-12 מתוך 40 עובדים קבועים

אופיר בר-זהר

16.11.2008 / 12:50

לפני כשבועיים אושרה על ידי רשות ההגבלים העסקיים עסקה לפיה תרכוש זכיינית ערוץ 2 - קשת - 45% מערוץ 24


ערוץ מוסיקה 24 עתיד לפטר כרבע מעובדיו. הערוץ ישחרר בימים הקרובים 10-12 עובדים מתוך 40 עובדים קבועים. מנכ"ל הערוץ, דן תדמור, אישר הדברים ואמר כי "לאור המצב הכלכלי המידרדר ואי הבהירות הרגולטורית בנוגע לערוץ, נוקט ערוץ 24 בצעדי התייעלות מתחייבים. צעדי ההתייעלות הללו ננקטים תוך הקפדה שלא לפגוע במגוון ואיכות התוכניות המשודרות בערוץ, ומבלי לפגוע בלוח השידורים". העובדים המפוטרים צפויים להגיע בעיקר ממחלקות הפרומו וממחלקת האינטראקטיב של הערוץ, זאת על מנת כדי למנוע פגיעה בלוח השידורים.

לפני כשבועיים אושרה על ידי רשות ההגבלים העסקיים עסקה לפיה תרכוש זכיינית ערוץ 2 - קשת - 45% מערוץ 24. המהלך הוגדר על ידי גורמים בתחום כ"חבל ההצלה" של ערוץ 24 אשר מפסיד מאז הקמתו, וכי כניסת השותפה החדשה היא צעד חשוב בהישרדותו של הערוץ. במסגרת העסקה הנוכחית תרכוש קשת 45% מערוץ 24, ומימד תקבל אופציה לשלוש שנים למכירת יתרת אחזקותיה בחברה לקשת. במקרה של מימוש האופציה תגיע קשת לבעלות של 89% בערוץ.

ערוץ מוסיקה 24 החל את שידוריו ביולי 2003. קבוצת מימד, זכתה במכרז להפעלתו, זאת לאחר שהתחייבה לשדר אך ורק מוסיקה ישראלית (בניגוד להצעה של הקבוצה המתחרה בראשות המפיק חיים סלוצקי שרצה לשלב גם מוסיקה זרה). בעלי הערוץ הם קבוצת מימד בראשות אייל קן וזאב מוזס. הקבוצה מחזיקה בערוצים ביפ, הופ והופ קטנטנים, נשיונל ג'אוגרפיק ו-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully