וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ג'יי.פי מורגן יפטר אלפי עובדים ברחבי העולם

עפרה שלו

16.11.2008 / 16:32

בכך מצטרף הבנק למוסדות פיננסיים כמו סיטיגרופ וגלודמן סאקס. המהלך יכלול פיטורים של מאות עובדים במגזר הפיננסים של לונדון

חטיבת בנקאות ההשקעות של ג'יי.פי מורגן מתכננת לפטר אלפי עובדים ברחבי העולם, כך מדווח "סאנדיי טלגרף". המהלך יכלול, כפי הנראה, פיטורים של מאות עובדים במגזר הפיננסים החבוט של לונדון.

כפי הנראה, היקף הפיטורים בג'יי.פי. מורגן יהיה דומה לזה של יריביו. בשבועות האחרונים, מוסדות פיננסיים כגון סיטיגרופ, גולדמן סאקס ורויאל בנק אוף סקוטלנד הודיעו על פיטורים נרחבים. סיטיגרופ וגולדמן מפטרים כ-10% מכוח העבודה. עשרה אחוזים מכוח העבודה של ג'יי.פי. מורגן ברחבי העולם הם 3,000 עובדים.

ביום שישי דווח כי רויאל בנק אוף סקוטלנד יפטר 3,000 עובדים בסניפיו ברחבי העולם, מתוכם כמה מאות בסיטי של לונדון, כפי הנראה. אך לא רק עובדי הסיטי בבריטניה איבדו את תחושת הביטחון התעסוקתי שלהם: בשבוע שעבר אישרה בריטיש טלקום כי היא מפטרת 10,000 עובדים. חברות נוספות במגזרי הבנקאות, התעשייה והטכנולוגיה בבריטניה פרסמו תוכניות לפיטורים של אלפי עובדים.

בעקבות הקיצוצים הקשים בשוק העבודה, אמר משרד המסחר הבריטי כי הוא צופה שמספר המובטלים יגיע ל-3.25 מיליון. ממשלת בריטניה מנהלת מגעים עם הבנקים המלווים הגדולים, אשר לטענת קבוצות עסקיות קטנות מונעים הלוואות מעסקים בריאים, ודוחפים אותם לקריסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully