וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל פרי משיב לבקשה לצו מניעה במסגרת הייצוגית נגדו: תנאי העסקה שהצעתי ללקוחות היו הוגנים

נורית רוט

16.11.2008 / 14:19

עו"ד פרי הורשע לפני כחצי שנה בגניבת 320 מיליון מארק גרמני מישראלים שביקשו לקבל תשלומי פנסיה מגרמניה


עו"ד ישראל פרי, שהורשע לפני כחצי שנה בגניבת 320 מיליון מארק גרמני מישראלים שביקשו לקבל תשלומי פנסיה מגרמניה באמצעות הארגון שבראשו עמד (הארגון למימוש האמנה על ביטחון סוציאלי), השיב היום לבקשה לצו מניעה זמני שהוגשה נגדו בשבוע שעבר. בבקשה לצו המניעה, שהוגשה על ידי התובע הייצוגי ראובן כהן, נטען כי פרי ממשיך לגבות מלקוחותיו כספים שלא כדין גם לאחר הרשעתו. בית המשפט המחוזי בתל אביב התבקש לאסור על פרי ועל החברות שבבעלותו להמשיך לגבות מהלקוחות כספים.

בתשובתו לבקשה מסתמך פרי על חוות דעת מומחים של ד"ר אשר בלס, פרופ' אמיר ברנע ומנכ"ל בנק מזרחי לשעבר דוד בלומברג, לפיהן תנאי העסקה שבין כהן לבין החברות המלוות שהיו בבעלות פרי, היו הוגנים וראויים בכל בחינה כלכלית. פרי מציין כי הציע לכהן, מספר פעמים לרכוש את הזכויות בביטוח הסוציאלי בגרמניה בכספו הפרטי מבלי ליטול הלוואה, אך כהן סרב לעשות זאת ודרש לקבל אשראי.

לטענת פרי, כהן הסכים במפורש לכל עלויות האשראי ואף חתם בעניין זה על תצהיר בפני נוטריון. לדבריו, לאחר שכהן קיבל כספים רבים בזכות מאמציו הנתבעים והאשראי שהחברות המלוות העמידו לרשותו הוא בחר להפר את ההסכמים עליהם הוא חתום ולהימנע מפירעון ההלוואות שנטל. ישראל פרי מיוצג על ידי עו"ד פרופ' עמרי ידלין, ד"ר יעקב וינרוט וישראל וולנרמן. ראובן כהן מיוצג על ידי דורון לוי ממשרד עמית, פולק, מטלון ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully