וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל של "אמאל'ה" עבד: ממוקמת שלישית בטבלת הרייטינג השבועי לאחר "האח הגדול"

אופיר בר-זהר

16.11.2008 / 14:27

קשת פיצלה את שידור תוכנית "האח הגדול" כדי לקדם את העונה החדשה של "אמאל'ה" וסיפקה לה פתיחה חזקה


זכיינית ערוץ 2, קשת, לא בחלה השבוע באמצעי קידום כאשר בחרה לחלק את התוכנית שואבת הקהל "האח הגדול" לשניים, ולשבץ בין שני החלקים את התוכנית הראשונה בעונה השלישית של "אמאל'ה". המזימה צלחה: הפרק זכה למקום שלישי בטבלה וצפייה של 26.4% (כל הנתונים מתייחסים לכלל האוכלוסייה). במקום הרביעי נמצאת עובדה עם נתון פתיחה טוב של 23.2%. את שני המקומות הראשונים כמעט ואין צורך להציג: האח הגדול של שלישי (29.1%) והאח הגדול של ראשון (27.8%).

זכיינית ערוץ 2, רשת, הכניסה אף היא השבוע ארבע תוכניות לעשירייה הראשונה: במקום החמישי "כלבוטק" עם נתון של 21.5%, ירידה לעומת תוכנית פתיחת העונה שזכתה לרייטינג של 25.9%. "כלבוטק" שימשה מקפצה טובה ל"החיים זה לא הכל" ששודרה אחריה וקיבלה רייטינג של 19.5% ומקום שביעי. במקום התשיעי פרק של "מפרץ האהבה" עם רייטינג של 18.7%, ובמקום העשירי "שבוע סוף" שקיבלה רייטינג של 18.1%.

בעידן שלאחר "לרדת בגדול" ו"היפה והחנון", ערוץ 10 נשאר בעיקר עם הספורט. התוכנית המובילה של הערוץ בשבוע זה היתה משחק הכדורגל בין מכבי נתניה ומכבי חיפה שהתברג במקום ה-14 עם רייטינג של 12.8%. התוכנית השנייה של ערוץ 10 בדירוג היתה משחק הכדורסל של מכבי תל אביב נגד אולימיפאקוס שקיבל מקום 18 ורייטינג של 11.7%.

חברת החדשות של ערוץ 2 מכניסה השבוע שתי תוכניות לדירוג: ממוצע החדשות השבועי שהסתכם ב19.7% נכנס למקום השישי, וחדשות השבת במקום השמיני עם רייטינג של18.8%. "אולפן שישי" זוכה למקום ה-13 בלבד עם רייטינג של 14.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully