וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובני פרידן לבית המשפט: שלמור ויוניוב מבזים צו בית משפט

שמרית סלע

16.11.2008 / 16:46

במסגרת הפנייה התבקש ביהמ"ש להטיל סנקציה של מאסר או קנס



אודי פרידן ומשה ראובני, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, הגישו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה על פי פקודת בזיון בית משפט. במסגרת הפנייה התבקש בית המשפט להטיל על מנהלי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ועל אורן יוניוב, מנכ"ל יונייטד בעבר ויוניון מדיה בהווה, סנקציה של מאסר או קנס, על מנת לאכוף ציות לצו המניעה הזמני שניתן בשבוע שעבר, האוסר על שלמור להעסיק את יוניוב, במישרין או בעקיפין, בתחום המדיה.



בבקשת ראובני פרידן, אשר הוגשה באמצעות עורכי הדין רון ברקמן וגילעד פורת ממשרד ברקמן וקסלר בלום ושות', נטען כי "שלמור ויוניוב פועלים באמצעות תעלול שכל כולו הסוואה וטשטוש, במסגרתו חברת יוניון אשר הוקמה על ידי שלמור מספר ימים לפני מתן צו המניעה הזמני, 'הפכה', כביכול, באורח פלא, כבר שעות ספורות לאחר מתן הצו, לחברה 'של יוניוב', וזאת כשהיא ממשיכה לפעול בדיוק באותה מתכונת בה נבנתה, עם אותם עובדים, אותם לקוחות ובאותם משרדים, כאילו לא ניתנה מעולם החלטת בית המשפט". במסגרת הבקשה מבהירה ראובני פרידן, כי מדובר במהלך שאיננו אלא "פיקציה", אשר נועד לאפשר לשלמור וליוניוב להפר את צו המניעה ולרוקן מתוכן את החלטת בית המשפט.



בנוסף לבקשה שלחו ראובני-פרידן מכתב ללקוחות יוניון וזכייניות הטלוויזיה ב"דרישה להימנעות מהפרת צו שיפוטי" על ידי רכישת או מכירת שטחי מדיה לפרסום באמצעות יוניון מדיה. בתגובה למכתב שלח עורך דינו של יוניוב, עו"ד ארז טיקולסקר, מכתב לעו"ד של ראובני פרידן בו הוא כותב כי מכתבים אלו מהווים פרסום של לשון הרע כלפי יוניוב וכי ראובני פרידן נדרשים להודיע עוד היום לכל מי שקיבל מכתב זה כי הוא נשלח בטעות וכי הם מושכים אותו ומבטלים את האמור בו, או שתוגש כנגדם תביעה על סכומי נזק משמעותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully