וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיס טכנולוגיות מקצצת את שכר המנכ"ל וסמנכ"ל התפעול ל-240 אלף דולר לשנה

ניר צליק

16.11.2008 / 17:39

המנכ"ל, רוברט ליפטון, השתכר ב-315 אלף דולר והסמנכ"ל, הווארד ווינגרו, הרוויח 289 אלף דולר


הפסדי הרבעון השלישי ב טכנולוגיות דוחפים את החברה לקצץ גם במשכורות הבכירים. החברה הודיעה כי יו"ר החברה, רוברט ליפטון, שהשתכר עד כה כ-315 אלף דולר, ישתכר כ-240 אלף דולר בשנה. בנוסף, החליטה החברה כי סמנכ"ל התפעול וסגן היו"ר, הווארד ווינגרו, ימונה לתפקיד סגן נשיא החברה ושכרו יקוצץ מ-289 אלף דולר ל-240 אלף דולר.

בנוסף, זימנה החברה אסיפת בעלי מניות כדי להגדיל את כמות המניות שהחברה תוכל להנפיק מ-57.5 מיליון מניות ל-75.5 מיליון מניות, ולהגדיל את כמות מניות הבכורה מ-10 אלף מניות ל-15 אלף מניות. החברה אינה מגדירה את השימוש במניות שאותו היא רוצה לעשות, אך נוקבת במספר אפשרויות, ביניהן גיוס הון, נתינת תמריצים לעובדים, ביסוס יחסים אסטרטגיים עם חברות אחרות והרחבת עסקי החברה דרך רכישות.

לפני כשבוע דיווחה מדיס על הפסדים של 14.7 מיליון דולר או 33 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 9.7 או 29 סנט למניה ברבעון המקביל. הכנסות החברה שעמדו ברבעון המקביל על 400 אלף דולר נגוזו, והחברה סיימה את הרבעון ללא הכנסות. עם זאת, מדובר בחברת ביוטכנולוגיה כך שהיא אינה אמורה לספק הכנסות בשלב זה.

מדיס טכנולוגיות המציאה עצמה מחדש כשהעבירה את המודל העסקי שלה מהתמקדות בפיתוח תרופה למחלת הסרטן למיקוד בפיתוח תאי דלק זעירים. אלה יכולים לשמש, כבר היום, על פי אתר החברה, מקור אנרגיה לקשת רחבה של מכשירים אלקטרוניים ניידים, אזרחיים וצבאיים. תאי הדלק הזעירים מבוססים על טכנולוגיה שלוקחת מימן מרוכז ואוויר מבחוץ, והתהליך הכימי שנוצר ביניהם יוצר אלקטרונים המפיקים אנרגיה. מאז תחילת השנה איבדה מניית מדיס 83.8% מערכה והיא נסחרת לפי מחיר של דולר אחד למניה, המשקף לחברה שווי של 44.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully