וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סימקס תוכנה תובעת 2.6 מיליון שקל מישיר בית השקעות

הילה רז

16.11.2008 / 18:37

לטענת סימקס, ישיר לא שילמה לה עבור עבודות נוספות שביצעה



חברת סימקס תוכנה תובעת כ-2.6 מיליון שקל מישיר בית השקעות וישיר ניהול קופות גמל בטענה שהחברות לא שילמו לה בגין עבודות נוספות שביצעה סימקס עבורן.



בתביעה שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב טוענת סימקס, המפתחת מערכת תוכנה ייחודית לניהול קשרי לקוחות ומודולים נלווים, כי ב-2007 פנתה אליה ישיר ולאחר משא ומתן עסקי התקשרו הצדדים ב-2008 בהסכם לפיתוח והטמעת התוכנה.



לטענת סימקס, כבר בסמוך לתחילת ההתקשרות התברר לה שישיר מעלה דרישות רבות נוספות מעבר להסכמות שהיוו את הבסיס להתקשרות הצדדים בהסכם. סימקס מציינת כי כשהפנתה את תשומת ליבה של ישיר לחריגות, טענה ישיר כי הן נובעות מהסכמות אלו.



לגרסת סימקס, למרות חילוקי הדעות בעניין התחייב מנהל הכספים כי ישולם לסימקס עבור כל מה שלא מופיע במפורש בבקשה לקבלת הצעות שפירסמה ישיר. סימקס מציינת כי ישיר העלתה דרישות מורחבות באופן בלתי סביר של איפיוני תהליכים ארגוניים, לביצוע מוקד תיאום פגישות, לביצוע תוספות למערכת תגמול סוכנים ומשווקים וביצוע מערכת בנושא הלוואות וטיפול בשעבודים על ידי מימון ישיר.



סימקס, המיוצגת על ידי עו"ד אבישי חלפון ממשרד מ. זליגמן ושות', מציינת כי בספטמבר השנה זומן מנכ"ל החברה לפגישה אצל מנכ"ל ישיר בית השקעות במהלכה נטען בפניו כי סימקס הפרה את התחייבויותיה להטמיע את המערכת במועדים הנקובים בהסכם וכי בכוונת ישיר לבטל את ההסכם.



בפגישה דחה מנכ"ל סימקס את טענות ישיר והבהיר כי העיכובים בהשלמת הטמעת המערכת נבעו מהתנהלות ישיר. מספר ימים לאחר מכן שלח מנכ"ל ישיר בית השקעות לסימקס הודעת ביטול לפיה סימקס לא עמדה בהתחייבויותיה. סימקס מציינת כי דחתה את המסמך הסחטני והמופרך לדבריה. לטענתה, עבודתה בישיר הוקפאה מבלי שישולמו לחברה כל הסכומים המגיעים לה. בנוסף לכך מציינת סימקס כי ישיר חילטה ערבות בנקאית בסך 195 אלף שקל שהפקידה סימקס ללא שום הצדקה.



סימקס תובעת 600 אלף שקל בגין ביצוע עבודות נוספות מעבר למוסכם בין הצדדים, 450 אלף שקל בגין אי קבלת תשלום מערך העסקה, 800 אלף שקל בגין פגיעה במוניטין, 195 אלף שקל הערבות שחולטה ופגיעה בסודות מסחריים המוערכת ב-200 אלף שקל.



מחברת ישיר בית השקעות נמסר בתגובה כי חברת סימקס לא הצליחה לספק את המתחייב מההתקשרות, להעמיד צוות מקצועי ולעמוד ברמה המקצועית הנדרשת. משסבלה קבוצת ישיר נזקים מכך שהפרויקט לא בוצע, ומשהוברר לה כי סימקס אינה מסוגלת לעמוד בהתחייבויותיה נאלצה הקבוצה להפסיק את הפרויקט.



בישיר הוסיפו עוד כי "לאחר שקבוצת ישיר הודיעה לסימקס כי באם לא תשיב את הכספים ששולמו לה תאלץ ישיר להגיש כנגדה תביעה בגין כל נזקיה, אצה סימקס להגיש את התביעה האמורה בבחינת הקדמת תרופה למכה. קבוצת ישיר תגיש תביעה כנגד סימקס להשבת נזקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully