וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועלים יקבל בונוס של 1.35 מיליון שקל

שרון שפורר

16.11.2008 / 21:37

הדירקטוריון החליט לאשר את מתן הבונוס לצבי זיו בגין הישגי הבנק ב-2007. עלות שכרו באותה שנה הסתכמה ב-7.8 מיליון שקל

מנכ"ל בנק הפועלים צבי זיו יקבל בונוס של 1.35 מיליון שקל על שנת 2007. כך אישר היום דירקטוריון הבנק.

הדירקטוריון התכנס היום, על פי דרישת רשות ני"ע, בכדי לדון שוב בכל ההחלטות שהתקבלו בישיבה שערך ב-30 במארס, בה עידכנה הנהלת הבנק את הדירקטורים באשר להפסד בתיק האג"ח מגובה המשכנתאות - הפסדים שהתבררו לאחר מכן כגבוהים בהרבה מהדיווח. בחודשיים שחלפו ממועד הישיבה ועד למכירת תיק האג"ח מגובה המשכנתאות, הגיעו הפסדי התיק ל-1.3 מיליארד דולר.

בישיבה גם הועלתה לאישור הדירקטוריון ההחלטה על תנאי השכר והבונוס של זיו ל-2007. עלות שכרו ב-2007 הגיעה ל-7.8 מיליון שקל והבונוס בגין שנה זו עומד על כ-1.35 מיליון שקל.

הדירקטוריון החליט כי הסבריו של זיו בנוגע לנסיבות ששררו סביב תיק האג"ח מגובה המשכנתאות והעובדה שלא סיפק את כל המידע לדירקטוריון "בשל היותו בוסרי ולא אמין באותה עת", מניחים את הדעת. הדירקטוריון גם החליט לאשר את תנאי השכר והבונוס של זיו והוסיף כי הוא "מחזק את ידי המנכ"ל וההנהלה בניהול עסקי הבנק בנסיבות של המשבר הכלכלי החריף שפוקד את העולם, תוך שמירה על היוזמה להמשך פיתוח עסקי הבנק והרחבתם".

במקביל, דיווח הערב בנק הפועלים על מינויה של איריס דרור, מנהלת קשרי שפה בקבוצת אריסון, לדירקטורית בהנהלת הבנק. דרור מצטרפת לאפרת פלד, מנכ"לית קבוצת אריסון - שגם היא נציגתה של שרי אריסון בעלת השליטה בבנק - בדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully