וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

72% מהיועצים: נתניהו יטפל במשבר הכלכלי באופן הטוב ביותר

שרית מנחם

17.11.2008 / 8:01



>> הבחירות הקרובות לכנסת יתקיימו בעיצומו של משבר כלכלי קשה, שישפיע על כל אחד מהאזרחים שיצעדו לקלפי כדי לבחור מפלגה ומנהיג שיעמוד בראשה.



אלפי עובדים במשק הישראלי כבר נשלחו לביתם, חברות נוספות פושטות רגל, הצניחות במדדי הבורסה מחקו לציבור חסכונות יקרים והמיתון מאיים לנגוס בצמיחה שאיפיינה את המשק בשנים האחרונות. במצב כזה נדמה כי בדומה לבחירות לנשיאות בארה"ב, שנערכו לא מזמן, גם אצלנו תהיה חשיבות מכרעת למצע הכלכלי של המפלגות.

אחת השאלות שהופנו ליועצים במדד היועצים של פסגות ו-TheMarker היתה: "על איזו מפלגה אתם סומכים בכל הקשור לטיפול במשבר הכלכלי?" - והתוצאות היו נחרצות.



72% מהיועצים השיבו כי הליכוד בהובלת בנימין נתניהו יטפל באופן הטוב ביותר במשבר הכלכלי. בפער גדול מדורגת מפלגת קדימה בהנהגת ציפי לבני, עם 17% מקולות היועצים, ובמקום השלישי ניצבת מפלגת העבודה בראשות אהוד ברק, עם 7% בלבד. ש"ס, בהנהגת אלי ישי, קיבלה 3%, ומרצ סוגרת את הרשימה עם 1% בלבד מקולות היועצים.



גם לגבי זהותו של ראש הממשלה הבא, מחליפו של אהוד אולמרט, יש הסכמה בקרב רוב היועצים: 61% סבורים שנתניהו ייבחר לתפקיד, 34% מאמינים שלבני תזכה בבחירות, ואילו ברק משתרך מאחור עם 5% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully