וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

75% מהצרכנים בארה"ב ובריטניה בודקים באינטרנט לפני רכישה

מאת איילה צורף

17.11.2008 / 8:11

ההוצאה הגבוהה ביותר בבריטניה היתה ברכישות ששילבו את האינטרנט והטלפון הסלולרי



>> 75% מהאנשים שרכשו בשנה האחרונה מוצר או שירות בעל ערך כספי גבוה דיווחו כי קודם לרכישה הם אספו מידע על המוצר באינטרנט - כך עולה מסקר מקיף שערכה חטיבת המחקר של יבמ העולמית בקרב 4,300 איש בארה"ב ובריטניה.



עוד עולה מהסקר כי 7% מעדיפים להתחיל את תהליך הרכישה בחנות או בסבב חנויות ולהשלימו ברשת, ו-3% מעוניינים בתהליך שמתחיל באינטרנט ומסתיים ברכישה במוקד שירות טלפוני.

שיעורי ההעדפות היו דומים בארה"ב ובבריטניה: בניתוח גודל ממוצע של סל הקניות, נמצא כי לקוחות בארה"ב מבזבזים יותר כסף בקניות המבוצעות בשילוב בין גלישה ברשת ומוקד שירות טלפוני. בבריטניה, ההוצאה הגבוהה ביותר היתה ברכישות ששילבו את האינטרנט והטלפון הסלולרי. השיעור הגבוה ביותר של צרכנים המבצעים רכישות בערוצים שונים (חנות, שירות טלפוני או אינטרנט) בארה"ב הוא של בני 18-24. בבריטניה, קבוצת רוכשים זו היא בגילי 25-34.



נתון נוסף שממחיש את עוצמת השפעתה של הרשת על רכישות יומיומיות של צרכנים הוא זה המצביע על שינוי עמדה כלפי מוצר או חברה: 46%-50% מהלקוחות בארה"ב ובבריטניה שינו נאמנות והחליפו ספקים כאשר ביצעו קניות בערוצים מגוונים, תוך שימוש באינטרנט כמקור מידע. הסיבה העיקרית לכך היתה שיקולי מחיר, ואחריה נוחות וזמינות.



הדו"ח מתמקד במוצרים בקטגוריות אלקטרוניקה, צרכנית-בידורית, אביזרי אופנה ונעליים, מוצרי עשה זאת בעצמך, תרופות, ציוד ספורט, מוצרי מכולת ועיצוב הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully