וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ועידת ה-20-G תצליח להרגיע את וול סטריט?

מאת הדר תדמור

17.11.2008 / 8:11

בדו"חות ובמדדים שיפורסמו השבוע יבלטו נתוני האינפלציה; בין הישראליות שיפרסמו דו"חותיהן: ריטליקס, אורבוטק ותפרון



>> השבוע המשקיעים יחפשו מעט רוגע בוול סטריט. עם זאת, לא בטוח שהם ימצאו את השלווה, לאחר שמנהיגי מדינות ה-20-G, שהתכנסו ביומיים האחרונים בוואשינגטון כדי לדון בדרכים לבלום את ההידרדרות הכלכלית העולמית, לא הכריזו על צעדים ממשיים - והותירו את ההחלטה על רפורמות במערכת הפיננסים לפסגות שייערכו בהמשך.

ביום שני תפרסם קמעונית המוצרים לבית לואוס את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2008. בגזרת הישראליות, גם החברות ריטליקס ואורבוטק יפרסמו מחר את הדו"חות הרבעוניים שלהן.



מדד אמפייר סטייט, העוקב אחר הפעילות הכלכלית של אזור ניו יורק, יפורסם גם הוא ביום שני. הציפיות הן לקריאה של מינוס 26 נקודות במדד בנובמבר, לעומת קריאה של מינוס 24 באוקטובר. קריאה של המדד מתחת לאפס מצביעה על ירידה בפעילות הכלכלית במדינה.



ביום שני גם יפרסם הפדרל ריזרב את נתוני ניצול כוח הייצור בארה"ב באוקטובר והתפוקה התעשייתית באותו החודש. לפי ההערכות, התפוקה התעשייתית התכווצה ב-0.1% באוקטובר.



ביום שלישי יפורסם מדד המחירים ליצרן בארה"ב באוקטובר. לפי ההערכות, המדד ירשום ירידה של 1.5% באוקטובר. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה, צפוי לרשום עלייה של 0.2%. עוד ביום שלישי: הום דיפו, רשת המוצרים לבית, תפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי, וכך גם חברת קמטק הישראלית.



ביום רביעי יפורסם מדד המחירים לצרכן בארה"ב לאוקטובר. לפי ההערכות, מדד זה צפוי לרשום ירידה של 0.8% באוקטובר. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה, צפוי לרשום עלייה של 0.2%.



משרד המסחר האמריקאי יפרסם ביום רביעי את נתוני התחלות הבנייה בארה"ב באוקטובר. אנליסטים העריכו כי באוקטובר הגיע מספר התחלות הבנייה ל-780 אלף, לעומת 817 אלף התחלות בנייה בספטמבר.



יצרנית המחשבים דל תפרסם את דו"חותיה הרבעוניים ביום חמישי. בארנס אנד נובל, קמעונית הספרים האמריקאית, תפרסם גם היא את דו"חותיה באותו היום, וכך גם קמעונאית הנעליים פוט לוקר, חברת ההלבשה גאפ ותפרון הישראלית.



מדד המדדים המובילים לאוקטובר יפורסם ביום חמישי, וכך גם מדד הפעילות היצרנית של פילדלפיה לנובמבר. ביום שישי תפרסם היינץ, יצרנית הרטבים והמרקים, את דו"חותיה לרבעון השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully