וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-און מצטרף לחזן: נחשף שהצביע פעמיים בפרשת ההצבעות הכפולות

TheMarker

17.11.2008 / 9:55

בר און אמר אתמול: "ככל שכך אירוע זו טעות, ואני מצטער על כך"



"ידיעות אחרונות" חושף היום כי שר האוצר רוני בר-און, בזמן שהיה חבר כנסת חדש בשנת 2003, הצביע הצבעה כפולה ב"ליל ההצבעות הכפולות". באותה פרשה הורשע חבר הכנסת יחיאל חזן, שישב לידו, אף שהכחיש ולמרות שאין שום תיעוד שלו עושה זאת. "מגיע לי משפט חוזר", אומר היום חזן, שהורשע אז בעבירה על תקנון הכנסת וכן בעבירה פלילית וחסינותו הוסרה..



על פי הגילויים החדשים, אשר נחשפו בקלטת מארכיון הכנסת, נראה שר האוצר מצביע במקום ח"כ ענבל גבריאלי שניות לפני שהיא מתיישבת במקומה. בספירה הרשמית נקבע שבר און הצביע גם במקומו, ולכן הוא נספר בעצם פעמיים. ההצבעה המדוברת היתה על הצעת חוק של שר האוצר דאז, בנימין נתניהו, שנושאו היה תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנת 2003 ו-2004 - הצעה שעוררה התנגדות רבה של האופוזיציה.



באותה ישיבה, בהצבעה על סעיף 10, נתפס יחיאל חזן מצביע הצבעה כפולה. 3 הצבעות לפני כן, נראה גם ח"כ רוני בר-און עושה את אותה פעולה - מצביע במקום גבריאלי, שעמדה בקרבת מקום, וכן בשם עצמו.



בר-און, בתגובה, אמר על הגילוי: "אני סבור כי הצבעה במקום ח"כ שנוכח במקום, אפילו אם ברשותו, אינה תקינה, וככל שכך אירע זו טעות, ואני מצטער על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully