וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל ספיצר: אשלי דופרה, נערת הליווי שמאחורי סקנדל המין של אליוט ספיצר תתראיין אצל דיאן סוייר

הדר תדמור

17.11.2008 / 8:12

מי תפס נחת מהמשבר באילת? ■ עורכי הדין חוזרים למקורות ■ אבי גבאי לא שותה נביעות ונשאר מיובש ■ איך נפרדו מקמיניץ? ■ אנדי מונשאו מקבל אות הוקרה


מאת הילה רז, אמיתי זיו, זוהר בלומנקרנץ, אבי בר-אלי והדר תדמור

אשלי דופרה, נערת הליווי שמאחורי סקנדל המין של אליוט ספיצר - התובע הכללי ומושל מדינת ניו יורק לשעבר - צפויה להתראיין בטלוויזיה לראשונה, בתוכנית "20/20" של דיאן סוייר ברשת ABC ניוז.

דופרה תתארח בתוכנית במסגרת סדרה שעורכת סוייר על תופעת הזנות - כך אמר מקור המקורב לפרשה לאתר ניוזדיי, והוסיף כי בתוכנית יוצג הסיפור של דופרה, ולא של ספיצר. האתר Gawker דיווח כי דופרה קיבלה סכום כסף גדול עבור הראיון.

ניוזדיי דיווח כי משום שדופרה תהיה במרכז הראיון, לא בטוח כמה תרצה לדבר על הצד שלה בפרשת ספיצר, אם בכלל. ספיצר, שבתפקידו כתובע כללי היה אחד הלוחמים הקשוחים בפשיעה פיננסית בעולם, נתפס משתמש בשירותי זונות של רשת ליווי יוקרתית.

שערוריית המין נחשפה במארס במסמכים שהוגשו לבית המשפט במסגרת כתבי אישום שהוגשו נגד ארבעה חשודים בגין ניהול רשת הזנות Emperors Club VIP. האישומים פורסמו לראשונה ב"ניו יורק טיימס", שחשף כי ספיצר העביר בחשאי כספים ממשרדו לחברות קש, שדרכן שילם אלפי דולרים בעבור שירותי מין. ימים לאחר פרסום הפרשה התפטר ספיצר מתפקיד מושל מדינת ניו יורק.

עורכי הדין חוזרים למקורות

כ-600 שופטים, שופטים בדימוס, עורכי דין ובני זוגם גדשו את אוניברסיטת תל אביב ביום חמישי בערב כדי לשמוע את הרצאותיהם של פרופ' מני מאוטנר ודב אלבוים אודות האבות המייסדים של המשפט הישראלי והאבות במקרא. את השניים אירחה פרופ' נילי כהן. זהו המפגש הראשון בסדרת "מועדון המשפט והספר", שקיבל חסות ממשרד עורכי הדין ראב"ד, מגריזו, בנקל, להב ושות'.

השנה תיוחד סדרת המפגשים לדיון בספר הספרים. בכל מפגש ייפגשו סופר ומשפטן שיציגו זוויות המיוחדות להם בנושא הנדון. בין המאזינים בקהל אפשר היה לראות ביום חמישי את שופטת בית המשפט העליון בדימוס מרים בן פורת, נשיא בית המשפט המחוזי בדימוס אליהו וינוגרד, שופטת המחוזי סביונה רוטלוי ועורכי הדין דורי קלגסבלד ואילן בומבך. בין המרצים העתידיים בסדרה: דויד גרוסמן, רון לשם, אשכול נבו, מאיר שלו והפרופסורים דניאל פרידמן, אריה אדרעי ודפנה ברק-ארז.

מאוטנר אמר בהרצאתו כי כמעט אותן בעיות שהעסיקו את האבות המייסדים הראשונים, מעסיקות גם כיום את שופטי בית המשפט העליון - בנוגע לזהות היהודית של המשפט מול ערכי הליברליזם המערבי. "מעשה אבות - סימן לבנים", חזר מאוטנר על הפסוק שלדעתו מאפיין היטב את היסטוריית המשפט בישראל.

אבי גבאי לא שותה נביעות ונשאר מיובש

"אני מאוד צמא, אבל אני לא יכול לשתות" - כך אמר אבי גבאי, מנכ"ל בזק, כשעלה לנאום בוועידת ראש הממשלה ליצוא שהתקיימה בירושלים בשבוע שעבר. גבאי גם סיפק הסבר להצהרה: "יש פה בקבוק מים של נביעות, אבל נביעות עזבו אותנו לטובת סלקום". בשלב זה פנה גבאי למנכ"ל סלקום עמוס שפירא, שישב גם הוא על הבמה ואמר: "עמוס, לרוויה".

פרידה לילית מקמיניץ

ביום חמישי נערכה מסיבת פרידה מהמנכ"ל היוצא של HOT, דוד קמיניץ. לאחר סיום יום העבודה נאסף במטה החברה ביקום פורום 50 המנהלים של החברה, ומשם נסעו לנחל חווארים, שם צעדו לאורך הנחל בסגנון טיול שנתי לילי. לאחר סיום המסלול נאספה החבורה מתחת למצדה, שם נערכה ארוחת ערב ומנהלי כל החטיבות נפרדו מקמיניץ בברכות ומצגות. בסיום הערב הופיע האמן דני רובס, ומנהלי החברה התפזרו לבתיהם רק אחרי 4:00 לפנות בבוקר.

חילופים בהנהלת אל על

סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים בחברה רמי לוי מסיים את תפקידו. לוי סיכם בסוף השבוע שעבר עם מנכ"ל החברה חיים רומנו על סיום תפקידו על רקע השינוי הארגוני המתוכנן בחברה, שבמסגרתו תפוצל הפעילות בחטיבת המסחר שלוי עומד בראשה. מועד סיום התפקיד וזהות מחליפו של לוי עדיין לא פורסמו. ואולם בכלי התקשורת פורסם כי הממונה על השכר באוצר לשעבר אלי כהן בדרכו לתפקיד בכיר באל על. רומנו הביע בתגובה צער על עזיבתו של לוי והודה לו על תרומתו לחברה.

מונשאו מאחסן אות הוקרה

גם בתקופת המשבר הפיננסי לא נפסקות הרכישות. בוועידת ראש הממשלה ליצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי, שנערכה בשבוע שעבר, קיבל אנדי מונשאו, מנכ"ל קבוצת מערכות האחסון של יבמ, אות הוקרה על תרומתה של יבמ לכלכלת ישראל ולצמיחתה מראש הממשלה אהוד אולמרט. מונשאו קיבל את האות בעבור שלוש רכישות של חברות ישראליות בהיקף מאות מיליוני דולרים שביצעה חטיבת האחסון השנה.

רב חובל בעיריית חיפה

יגאל מאור, סמנכ"ל ניהול אוניות וחכירות בחברת צים שבשליטת החברה לישראל, נבחר בשבוע שעבר למועצת עיריית חיפה. מאור התמודד ברשימת "די-שינוי" שבראשות ד"ר שלמה גלבוע, המכנה עצמה "תנועת הירוקים הפרגמטים" אשר התקוטטה עד מועד הבחירות עצמו עם מפלגת הירוקים על השימוש בתואר הסביבתי. מאור, 52, רב-חובל בעברו ומרצה לספנות באוניברסיטת חיפה, עובד בצים זה 36 שנה ונמנה באחרונה עם המועמדים הסופיים לתפקיד מנכ"ל חברת נמל חיפה.

נחים מהמשבר

נראה שאנשי העסקים, הנמצאים בעיצומה של סערת הרוחות בשווקים, מחפשים קצת מנוחה. דוד פתאל, בעלי רשת מלונות פתאל, הפיק בסוף שבוע האחרון אירוע במלון מרידיאן אילת ונתן לכל העוקבות בדריכות אחר גרף המניות אפשרות להירגע מעט. בין אלו שפיזזו לצלילי אייל גולן, קיבלו מסאז'ים סביב הבריכה ונהנו מאלכוהול חופשי - שוקי אברמוביץ', ורד ואילן גרינבאום, פנינה ומשה אדרי, סולי סקאל, עורכי הדין בני ברץ וששי גז, אברשה בורשטיין, איש הנדל"ן יגאל דמרי, רחל תורג'מן, אבי שומר, נחמה רונן, רוני שטן, ניר גלעד, דני וצילי נווה, פנינה רמון ובן זוגה רפי רוט, גדי סוקניק ולימור פילו. ליאורה עופר, הבעלים של המלון, נעדרה מכיוון שהעדיפה לנסוע ללונדון להופעה של ליאונרד כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully