וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום תל-אביב חתמה על הסכם התקשרות עם רשת יחסי הציבור הגלובלית ווגנר אדסטרום

שמרית סלע

17.11.2008 / 12:45

הרשת תפנה את לקוחותיה הפועלים בישראל לפגישת היכרות עם שלום תל-אביב



חברת יחסי הציבור שלום תל-אביב חתמה על הסכם התקשרות עם רשת יחסי הציבור הגלובלית ווגנר אדסטרום. שלום תל-אביב תהיה נציגת החברה בשוק הישראלי. ווגנר אדסטרום תפתח במסגרת ההסכם בפני שלום תל-אביב יכולות לפעילות בחו"ל. בשבועות הקרובים תפנה ווגנר אדסטרום את לקוחותיה הבינלאומיים הפועלות בשוק הישראלי, לפגישות הכרות עם שלום תל אביב ובחינת התקשרות עימה. בין לקוחות הרשת הגלובלית הפועלים בישראל: חטיבת הבריאות של ג'נרל אלקטריק, מאסטרקארד, מיקרוסופט, חברת התרופות גלקסו סמית'קליין ועוד.



דייויד אינגל, מנכ"ל ווגנר אדסטרום אירופה, אמר כי "צרכי לקוחותינו העידו על חשיבותה של ישראל, הנהנית מכלכלה מצליחה ופועלת כחממה של חדשנות. שלום תל-אביב תאפשר לרשת ולחברות הקשורות בה לפעול באופן קולקטיווי ואחיד בטיפול בלקוחות בינלאומיים הפועלים בישראל".



זמיר דחב"ש, מייסד שלום תל-אביב, אמר כי "חברות ישראליות רבות מתרחבות לזירה הגלובאלית. הצטרפותנו לרשת העולמית של ווגנר אדסטרום נותנת מענה למגמות אלה, תוך שהיא נותנת ללקוחותינו אפשרות לקבל שירותים בפריסה גלובאלית ויוצרת עבורנו הזדמנויות עסקיות".



ווגנר אדסטרום נוסדה בסיאטל לפני כ-25 שנה. לרשת 16 משרדים ברחבי העולם ותוכנית ההתקשרות הגלובאלית שלה מרחיבה את פעילותה של הרשת אל 13 שווקים בינלאומיים נוספים. שלום תל-אביב נוסדה על ידי זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, המשמשת גם כמנכ"ל החברה. בין לקוחות החברה: בנק ישראל, לאומי קארד, איקאה, סמסונג סלולר, שירותי בריאות כללית, וואלה!, טבע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully