וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הבריאות וההסתדרות הרפואית מעלים קמפיין הקורא להפסקת האלימות נגד רופאים

שמרית סלע

17.11.2008 / 15:16

ההשקעה בקמפיין מוערכת ב-50 אלף דולר והוא ישודר בכל ערוצי הבית של ענני תקשורת



קמפיין חדש שעולה בימים אלה יקרא להפסקת האלימות כלפי הרופאים. הקמפיין, תוצאה של שיתוף פעולה בין ערוץ הבריאות להסתדרות הרפואית בישראל, הופק בהשקעה של כ-50 אלף דולר וישודר בכל ערוצי הבית של ענני תקשורת - ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, וערוץ אגו טוטאל.



סלוגן הקמפיין הוא "אלימות נגד רופאים - זה פוגע בכולנו", והוא צולם בבית חולים כרמל בחיפה, ומבוסס על סיפורים אמיתיים שסופרו על ידי רופאים. הקמפיין הופק בעקבות מקרי האלימות הרבים שפקדו בשנה החולפת את בתי החולים. מנתוני ההסתדרות הרפואית עולה כי רק ב-2007 הותקפו באלימות 315 רופאים ואנשי צוות רפואי בתוך בתי החולים.



מערוץ הבריאות נמסר כי: "התשדיר מעביר לצופים את הקשיים המלווים את הרופאים בלחץ היומיומי מול המטופלים ובני משפחותיהם. מטרת התשדיר היא להעביר את החרדה הטבעית שמלווה את המטופלים ואת בני משפחתם, ולהבהיר שאלימות היא לא הדרך".



מההסתדרות הרפואית נמסר כי: "הקמפיין הוא צעד נוסף במאבק המתמשך והעיקש שאנו מנהלים לטובת ביטחונם האישי של הרופאים במדינת ישראל. לא ייתכן שדמם של הרופאים יופקר ואנו מצפים לתוכניות חירום למיגור התופעה הנלוזה, אשר הרופאים ואנשי הצוות הרפואי מתמודדים אתה יום יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully