וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לי GE וסיטי רכשו מחדש מניות בחברות; מומחים מעריכים שמדובר בסימן לירידות עתידיות במחירי המניות

סוכנויות הידיעות

17.11.2008 / 15:19

מנהלים בחברות הרשומות למסחר בבורסת ניו יורק רכשו מניות בהיקף של 1.37 מיליארד דולר באוקטובר



מנכ"ל קונצרן התעשייה ג'נרל אלקטריק, ג'פרי אימלט, ומנכ"ל ענקית הפיננסים סיטיגרופ, ויקרם פנדיט, רכשו מחדש מניות של החברות שלהן (buyback). בעבר, רכישה חוזרת של מניות היתה סימן לעליות קרובות במחיר המניה, אך מומחים שהתראיינו לבלומברג טוענים כי הפעם מדובר דווקא בסימן לירידות.



מנהלים בחברות הרשומות למסחר בבורסת ניו יורק רכשו מניות בהיקף של 1.37 מיליארד דולר באוקטובר - זאת על פי חברת המחקר וושינגטון סרוויס. המנהלים חטפו את המניות כשמדד 500 S&P נפל ב-17%, הירידה החדה ביותר מאז 1987.



רכישה חוזרת של מניות על ידי מנהלים בחברה שימשה במשך שני העשורים האחרונים סימן לאופטימיות. ואולם, השנה נראה כי הרכישה החוזרת מבשרת דווקא על סכנה, שכן היא משקפת ביטחון יתר, אמר לבלומברג בן סילברמן, מנהל המחקר ב- InsiderScore.com. הפעם האחרונה בה קנו מנהלים מניות בהיקף כזה הייתה במארס 2008, וחודש לאחר מכן נרשמה ירידה ב-500 S&P, על פי נתונים של בלומברג.



"האנשים הללו מכירים את החברות שלהם יותר טוב מהשוק, אז הם חושבים שהם צודקים", אמר לבלומברג מייקל לוין, מנהל כספים באופנהיימר פאנדס. "אבל ההאטה הכלכלית התרחשה מהר יותר וחומרתה גדולה הרבה יותר ממה שאנשים ציפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully