וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים רייכמן מציעים לרכוש את זכויות חברת נידר בפרויקט הולילנד תמורת 140 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

17.11.2008 / 15:27

נאמני החברה מבקשים להמשיך את צו הקפאת ההליכים ל-30 יום נוספים ולצמצם את הוצאות החברה



האחים רייכמן, בעלי חברת איי.פי.סי המחזיקה במלון וולדורף אסטוריה, מבקשים לרכוש את הקרקעות של חברת נידר בפרויקט הולילנד בירושלים תמורת 140 מיליון שקל. כך עולה מדו"ח שהגישו היום נאמני חברת נידר, עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר ושות' ועו"ד קובי אמסטר ממשרד י. אמסטר ושות', לבית המשפט המחוזי בירושלים.



אמסטר וברטוב מציינים בדו"ח הסדר הנושים שהגישו לבית המשפט כי המשבר הכלכלי והקיפאון בענף הנדל"ן משפיעים לרעה על היכולת לממש את נכסי החברה במחירים ראויים, כך שמציעים אחרים נסוגו מהצעותיהם ואחרים מעדיפים "לשבת על הגדר". עורכי הדין מבקשים להמשיך את צו הקפאת ההליכים לתקופה נוספת של כ-30 יום ולאשר צמצום מסיווי של הוצאות החברה, שיכלול המשך העסקתם של שני עובדים בלבד, הפסקת העבודות על הדו"חות הכספיים של החברה וצמצום שטח המשרדים של החברה.



הקרקע בפרויקט הולילנד כוללת זכויות בעלות של 100%, המיועדות לבניית 264 יחידות דיור, ושטח נוסף של כ-1,600 מ"ר המיועד למסחר ולחניון תת קרקעי. את הנכס רכשה החברה בסוף 2007 בהסכם קומבינציה ואחרי הליכים משפטיים, בתמורה כוללת של כ-160 מיליון שקל.



הצעה נוספת שקיבלה החברה לרכישת הזכויות בפרויקט הולילנד היה של חברת נהור, חברה בת בבעלות מלאה של חברת התחבורה הציבורית דן, לביצוע עסקת קומבינציה בשיעור שבין 46%-36%, ביחס ישיר למחירי המכירה של יחידות הדיור בפרויקט. כמו-כן הוגשה הצעה על-ידי קבוצת משקיעים מחו"ל לרכישת 50% מזכויות החברה בנכס, כנגד הלוואת בעלים בסך 25 מיליון שקל. קבוצת המשקיעים מתחייבת לקחת על עצמה את חוב החברה לבנק לאומי ולפעול לקבלת מימון נוסף לליווי הבנייה. עם חברת המשקיעים סוכם על מנגנון חלוקת רווחים עתידיים מהפרויקט.זכויות החברה בנכס זה משועבדות לבנק לאומי שמימן חלק מהרכישה. בתוך כך הודיע הבנק כי יסרב לכל עסקה שאינה מכירה במזומן.



שני נכסים נוספים שבבעלות מלאה של החברה הם קרקע בשטח של כ-1,600 מ"ר ברעננה ושטח של 3,700
מ"ר המיועדים לבנייה של 91 יחידות דיור. בפרויקט ברעננה ישנו משקיע שמתכוון לרכוש את הקרקע תמורת 13 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully