וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספקים של אופיס דיפו לחוצים - מבטחים את העסקות עם החברה

מאת עדי דברת

18.11.2008 / 6:58

מניית החברה העולמית ירדה ברבעון השלישי ב-14%. אנליסטים מדרגים אותה החלשה ביותר מבין שלוש רשתות הציוד המשרדי הגדולות בעולם



>> ירידת מניית אופיס דיפו העולמית גורמת לספקות לגבי יציבות הרשת אצל ספקיה בישראל. חלק מספקי הציוד של אופיס דיפו החלו לבטח את עסקותיהם עם החברה. זאת בשל מצבה של אופיס דיפו העולמית, הבעלים של אופיס דיפו ישראל, שדיווחה על רבעון שלישי קשה וספגה ירידה גדולה בשווי המניה מתחילת השנה.



אופיס דיפו העולמית דיווחה על ירידה בהכנסות ברבעון השלישי של 2008 וצניחה של יותר מ-14% בהמכירות בארה"ב ובקנדה. לדברי האנליסט קולין מקגרנהן מחברת Sanford C Bermstein and Co, היא החברה החלשה ביותר פיננסית מבין שלוש רשתות הציוד המשרדי הגדולות בעולם.

מניית אופיס דיפו העולמית ירדה מתחילת השנה ב-85.4% וב-12 החודשים האחרונים ב-89.4%. אופיס דיפו ישראל נמצאת כיום בבעלות מלאה של אופיס דיפו העולמית. באפריל 2007 הגדילה אופיס דיפו העולמית את אחזקותיה ברשת ל-51% ובמארס 2008 רכשה מרשת סופר-פארם את יתרת המניות של אופיס דיפו, שהוקמה לפני 14 שנים על ידי ליאון קופלר בשיתוף עם אופיס דיפו העולמית, לפי שווי של 60 מיליון דולר.



אחד מספקי אופיס דיפו אמר אתמול כי יש כמה ספקים שביטחו באחרונה את העסקות שלהם מול חברות ביטוח אשראי: "אופיס דיפו בבעלות מלאה של אופיס דיפו העולמית, ומצבה של זו לא נראה מרנין במיוחד. לא ברור מה מערכת ההתחייבויות בין אופיס דיפו ישראל לחברה העולמית", אמר. אותו גורם הבהיר כי לא היו לו בעיות כספיות עם אופיס דיפו והיא משלמת את תשלומיה במועד.



לדברי ניסים ממו, מנכ"ל רשת אופיס דיפו: "מאז ומתמיד רשת אופיס דיפו משלמת לספקים בזמן ולפי התנאים שנקבעו, וכך גם במהלך השנה האחרונה. מעבר לכך, אופיס דיפו ישראל פועלת כיחידה עצמאית, ולראיה הרשת גדלה ומתרחבת וצפויה לפתוח חנויות נוספות בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully