וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אין מיתון בעולם: רווחי יצרנית אביזרי האופנה ברברי עלו ב-13% במחצית השנה הראשונה

הדר תדמור

18.11.2008 / 10:28

במדינות אירופה, אשר בהן נרשמה צמיחה שלילית שני רבעונים ברציפות, עלו הכנסות ברברי ב-25%



על אף מחנק האשראי וכניסתן של מדינות רבות - ביניהן מדינות גוש היורו ויפאן - למיתון, צרכנים ברחבי העולם ממשיכים לרכוש מוצרים של יצרנית אביזרי האופנה ברברי.



ברברי, המייצרת בין היתר תיקי יד שמחירם עולה על 2,000 דולר, דיווחה על עלייה של 13% ברווחיה במחצית הראשונה של 2008, לאחר שהעלתה מחירים וקיצצה בעלויות. רווחי החברה עלו ל-74.8 מיליון ליש"ט (94.3 מיליון דולר). הכנסות החברה עלו ב-16.6% במחצית הראשונה והסתכמו ב-539.1 מיליון ליש"ט.



ברברי דיווחה על צמיחה דו ספרתית בכל השווקים, למעט בספרד. במדינות אירופה רשמה ברברי במחצית הראשונה עלייה של 25% בהכנסותיה. ביבשת אמריקה נרשמה צמיחה של 30% בהכנסות, בהובלת מכירות החברה בניו יורק, בוסטון ושיקאגו. במדינות אסיה והפאסיפיק נרשמה עלייה של 23% בהכנסות החברה.



ברברי הודיעה כי תגדיל נוכחותה במדינות המזרח התיכון במטרה לקזז את הירידה במכירותיה במדינות המערב. ברברי נכנסה לשותפות עם חברת ג'שנמאל בדובאי, אשר תנהל את סניפי יצרנית אביזרי האופנה באיחוד נסיכויות המפרץ, קטאר, עומאן וכוויית למשך 15 שנה.



חנות ברברי הראשונה במזרח התיכון נפתחה בדובאי בשנת 1997. כיום יש 8 חנויות במדינות ערב, והחברה מתכננת להקים עוד ארבע בשנת הכספים הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully