וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיין לא הולך יבש: מה יעשה השחיין מייקל פלפס עם 8 מדליות זהב במשחקים אולימפיים?

סוכנויות הידיעות

18.11.2008 / 11:42

פלפס ינהל את הבריכה בה התאמן מגיל 7 יחד עם המאמן שמלווה אותו מילדות, ובטוח כי "זה הולך להיות כיף" ■ הם ינהלו את המתחם בחמש השנים הקרובות ויקבלו אפשרות לקנות את הבריכה בעתיד ■ פלפס מסביר את הסבת הקריירה



השחיין האמריקאי מייקל פלפס, שזכה בשמונה מדליות זהב במשחקים האולימפיים, רשם שבעה שיאי עולם ושבר שיא בן 36 שנים, החליט להכיר את הצד השני של הבריכה - הוא ינהל את הבריכה בה התאמן. פלפס ומאמנו, בוב באומן, דנו באפשרות הזו במשך השנה האחרונה. כעת סוכם שהם ינהלו את המתחם בחמש השנים הקרובות ויקבלו אפשרות לקנות את הבריכה בעתיד.



פלפס נרגש לגבי התפקיד החדש, שכן קיווה להיכנס לעסקי הספורט ועבורו אין מקום טוב יותר מהבריכה בה התחיל להתאמן כבר בגיל 7. "יש לי הרבה מה ללמוד, אבל אני מוכן לזה", אמר אתמול. "זה הולך להיות כיף, זה משהו אחר, משהו שאף פעם לא עשיתי".



לדבריו, הוא ומאמנו טרם סיכמו מה בדיוק יהיה תפקידו. באומן אמר כי בכוונתו להשאיר את פלפס מעודכן לגבי התפתחויות בבריכה ולערב אותו בהחלטות חשובות, כך שהתפקיד המרכזי שלו ישאר אימונים. "לבוב ולי יש קשר מעולה כבר 10 שנים, אז למה לא לנסות דברים אחרים ולראות אם אנחנו יכולים להתמקצע בזה?", הסביר אתמול פלפס את הסבת הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully