וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלומים הודיים ברמת גן

אריק מירובסקי

18.11.2008 / 15:46

יהלומן הודי רכש טריפלקס בפרויקט גינדי הייטס ברמת גן ב-11 מיליון שקל. הדירה מכילה בריכת שחייה ומרפסות בשטח של 224 מ"ר

יהלומן הודי רכש טריפלקס (דירה בשלושה מפלסים) בקומה ה-29 בפרויקט גינדי הייטס בשכונת תל בנימין ברמת גן, ב-11 מיליון שקל. אבי גינדי, מבעלי גינדי החזקות, מסר כי הדירה כוללת בריכת שחייה, וכי היא עוצבה על ידי האדריכל אריאל ליפשיץ ממשרד פרי-דוידוביץ אדריכלים.

הטריפלקס כולל קומת אירוח וחדר הורים, קומה לילדים וקומת בריכת השחייה. שטחו 347 מ"ר, ושטח המרפסות בשטח של 224 מ"ר. המחיר, כ-2.9 מיליון דולר, מגיע לכ-8,350 דולר למ"ר (31,700 שקל למ"ר), ונחשב לגבוה מאוד בהתייחס לכך שהדירה ברמת גן, אם כי אין מדובר בדירה רגילה, ובפרויקט ישנן דירות שמגיעות אף למחיר של 14 מיליון שקל.

"זהו מחיר מאד תחרותי למחירים שבהם נמכרים פנטהאוזים במתחם YOO ולמחירים של פנטהאוזים בתל-אביב בכלל", טוען גינדי, ואולם אם מתחשבים במחירים הנוכחיים של נכסי יוקרה בתל אביב, המחיר של הטריפלקס שומר פחות או יותר על היחס הקיים בין דירות יוקרה בתל אביב למקבילות ברמת גן (דירות יוקרה ברמת גן עולות כ-70% מהדירות התל-אביביות).

הפרויקט גינדי הייטס יכלול שני מגדלים מפוארים ומעוצבים, בני 29 קומות ברחוב הגלעד 4, ומשתרעים על פני שטח של כ-4 דונם. פארק צמוד לפרויקט שייבנה במקום, משתרע על פני שטח נוסף של 3 דונם. מהחברה נמסר, כי מתוך 204 דירות נמכרו עד היום כ-185 יחידות דיור במחיר ממוצע של 4,000 דולר למ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully