וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק השיקה שירות מודיעין 144 באמצעות SMS

אמיתי זיו

18.11.2008 / 11:56

השירות יכלול אנשים פרטיים ובתי עסק - על מנת להתחרות בשירות דומה המוצע על ידי דפי זהב



בימים האחרונים בזק מבצעת השקה רכה ולא מתוקשרת של שירות המודיעין 144 באמצעות SMS. במסגרת השירות, לקוח שמעוניין לחפש כתובת ומספר טלפון של אדם או עסק בישראל, רושם את השאלה בשפה חופשית ושולח אותה באמצעות SMS למספר 144. תשובה מיידית מתקבלת במכשיר הסלולרי. עלות השירות היא שקל וחצי להודעה. במהלך חודש דצמבר צפויה בזק לבצע גם קמפיין על השירות.



שירות המודיעין 144 המסורתי של בזק עבר שינוי משמעותי בשנה האחרונה, כאשר באמצע יוני האחרון הודיעה החברה כי השירות יורחב, כך שהוא יכלול לא רק אנשים פרטיים אלא גם עסקים - כך תתחרה בזק בשירות של דפי זהב. באותו אירוע הכריזה בזק גם על השקת אתר אינטרנט חדש, וכן על השקה עתידית של שירות החיפוש באמצעות SMS, שהינו זמין כעת למשתמש.



ההשקעה של בזק במהלך מוערכת בכ-10 מיליון שקל. בחברה העריכו את שוק החיפוש העסקי באינטרנט בכ-60 מיליון שקל, וצופים כ-10 מיליון חיפושי SMS בשנה. שירות ה-SMS הנוכחי נבנה עבור בזק על ידי חברת טלכלל, באמצעות טכנולוגיה של בינה מלאכותית, כך שהשירות לומד לזהות את כוונת השאילתה עם התרבות החיפושים. פיצ'ר נוסף בשירות מחבר את הלקוח ליעד באמצעות לחיצה על SEND.



שירות מתחרה מוצע מזה זמן רב על ידי דפי זהב. השירות מאפשר לחפש עסקים באמצעות משלוח SMS למספר 2580. בימים אלה דפי זהב מנהלת קמפיין לקידום השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully