וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההפקות מעגלות תפעיל את אולפני ג.ג. בתל אביב

אופיר בר-זהר

18.11.2008 / 13:09

לפני כשבועיים הוחלט על סגירת האולפנים ופיטורי 17 עובדים; מעגלות תעסיק חלק מהעובדים כפרילאנסרים



אולפני ג.ג. בתל אביב ימשיכו לפעול, לאחר שחברת ההפקות מעגלות של חיים מנור שכרה את האולפנים על ציודם לתקופה של שנה ותפעילם לצורך הפקותיה. חברת מעגלות מפיקה כיום שלוש תוכניות עבור ערוץ 10: הלילה עם ליאור שליין, תוכנית הפריים טיים החדשה של שליין, וכן תוכנית הסאטירה החדשה של שרון טייכר וערן זרחוביץ'. בנוסף תעסיק מעגלות חלק מ-17 מפוטרי האולפן כפרילאנסרים. בעל החברה חיים מנור אישר את הפרטים.



לפני כשבועיים דווח על סגירת האולפנים, לאחר שתם חוזה השכירות, וכן החוזה עם התוכנית היחידה שצולמה באולפנים באופן קבוע - הלילה עם ליאור שליין. לדברי גורמים בתעשייה, כמות ההכנסות של האולפן לא הצדיקה את ההוצאות והוא ספג הפסדים. הבניין בו נמצא האולפן נמכר לחברת אירו סאט תמורת 2.8 מיליון דולר בספטמבר 2006. כמה חודשים לפני כן, רכשה אירו סאט מגלובוס את מתחם קולנוע תל אביב תמורת 8.3 מיליון דולר. האולפן ממוקם בבניין שנקרא בעבר "בית ארלוזורוב", ואף היה משכנו של תיאטרון האוהל.



יורם גלובוס הוא בעלי ג.ג., מחלוצי תעשיית הקולנוע בישראל בבעלות גלובוס. רשת בתי הקולנוע הקרויה על שמו, אולפני ג.ג. ונווה אילן - שבהם מצולמות, בין השאר, חדשות ערוץ 2 והתוכנית "האח הגדול" - וכן רשת גלובוס מקס, המחזיקה בתי קולנוע המקרינים בטכלוגיית IMAX.
משרד גלאי תקשורת, המייצג את קבוצת גלובוס גרופ, מוסר : "גלובוס גרופ ממשיכה להציע בית חם להפקות הגדולות בישראל, הן באולפני תל אביב והן באולפני נווה אילן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully