וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM לחודש אוקטובר: אתר קשת עקף את msn ישראל וזינק למקום השביעי

מעיין כהן

18.11.2008 / 13:55

TheMarker מוביל את האתרים הכלכליים בפער גדול, עם חשיפה של 12.7%



השאיפה של קשת להכניס את mako לצמרת טבלת האתרים הפופולאריים בישראל נראית קרובה מתמיד: אתר קשת (שהפך ל-maok רק בסוף החודש ולכן ההתייחסות אליו עדיין כאתר קשת), עקף את MSN ישראל והתברג במקום השביעי בטבלה לעומת המקום ה-11 בחודש שעבר, עם חשיפה של 24.5%. כך עולה מסקר TIM של מכון TNS/טלסקר לחודש אוקטובר. לקפיצה הגדולה בטראפיק אחראית התוכנית עתירת הרייטינג של קשת, האח הגדול, וכן הקידום המסיבי לו זוכה האתר בפריים טיים של ערוץ 2 ובערוץ 20 ב-HOT.



אתר שיתוף הקבצים הפופולארי YouTube לא מפסיק לגדול, והחשיפה אליו עומדת באוקטובר על 39.7%. בזאת מגדיל YouTube את הפער מנענע10, שרושם ירידה לעומת ספטמבר, ל-29.9% בלבד. עוד בגזרת אתרי הטלוויזיה אתר רשת, שמרוויחה גם היא תעבורה בזכות "מפרץ האהבה". אתר רשת התמקם במקום ה-13 ברשימת האתרים הפופולאריים, עם חשיפה של 17.7%, בדומה לחודש הקודם.



הצמיחה של פייסבוק נבלמת לראשונה, והיא ממוקמת במקום השישי עם חשיפה של 29% - ירידה קלה לעומת 30.6% בחודש הקודם. MSN ישראל יורדת למקום השמיני, עם חשיפה של 24.2%. תפוז סוגרת את העשירייה הראשונה עם חשיפה של 22.8%.



בצמרת הטבלה אין חדש: גוגל ממשיכה להוביל עם חשיפה של 86.1%, וואלה אחריה עם חשיפה של 68.1% - עלייה קלה לעומת החודש הקודם ו-ynet במקום השלישי עם חשיפה של 58.1%.



בגזרה הכלכלית TheMaker מוביל בפער גדול על גלובס: החשיפה ל-TheMarker גדלה באוקטובר ל-12.7%, לעומת חשיפה של 11.6% לאתר גלובס. B144 של בזק מוביל על פני דפי זהב המתחרה, עם חשיפה של 17.4% ו-16.4% בהתאמה.



בימים אלו נערכים ב-TNS טלסקר לביצוע סקר TIM החצי שנתי שייערך בדצמבר, ובו ייבחנו בנוסף לחשיפה לאתרים גם שימושים באינטרנט ומסחר אלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully