וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גולדמן סאקס: גם בכירי בנק ברקליס יוותרו על הבונוסים השנה

סוכנויות הידיעות

18.11.2008 / 15:20

מנכ"ל הבנק, מנהל חטיבת בנקאות ההשקעות, מנהל חטיבת הבנקאות הפרטית ודירקטור יוותרו על הבונוסים



בנק ברקליס, הבנק הבריטי שמעוניין לגייס 7 מיליארד ליש"ט (19.5 מיליארד דולר) כדי להגדיל את בסיס ההון שלו, לא ישלם השנה בונוסים שנתיים לבכיריו, כשם שהחליטו בבנק גולדמן סאקס ובנקים נוספים.



מנכ"ל הבנק ג'ון וארלי, מנהל חטיבת בנקאות ההשקעות רוברט דיאמונד, מנהל חטיבת הבנקאות הפרטית פריץ סיג'רס והדירקטור כריס לוקאס יוותרו על הבונוסים שלהם לשנת 2008 - כך לפי הודעת הבנק. דיאמונד, הדירקטור בעל השכר הגבוה בבנק, קיבל בשנת 2007 בונוס בשווי 6.5 מיליון ליש"ט (9.75 מיליון דולר), בנוסף למשכורת בסיס של 250 אלף ליש"ט.



גולדמן סאקס הפך אתמול לבנק הראשון בארה"ב שביטל את הבונוסים לבכירים לשנת 2008 כאשר הודיע כי לא יעניק השנה בונוסים למנכ"ל הבנק לויד בלנקפיין ובכירים נוספים בעקבות המשבר הפיננסי החמור ביותר מאז השפל הגדול.



דובר מטעם גולדמן הודיע כי בלנקפיין וששה בכירים נוספים החליטו לוותר על הבונוסים שלהם לשנת 2008. מלבד בלנקפיין, כוללים הבכירים את הנשיאים והסמנכ"לים התפעוליים המשותפים ג'ון וינקלריד וגארי קוהן, סגני היו"ר ג'ון ויינברג, מייקל אוונס ומייקל שרווד, וכן את סמנכ"ל הכספים דיוויד ויניאר. השבעה יסתפקו בשכרם הבסיסי, העומד בממוצע על כ-600 אלף דולר בשנה. מנכ"ל דויטשה בנק ג'וזף אקרמן ויתר בחודש שעבר על הבונוס השנתי שלו, ביחד עם בכירים נוספים בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully