וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלייה בהוצאות התפעול העבירה את קמטק להפסד נקי של 4 מיליון דולר

ניר צליק

18.11.2008 / 15:34

הכנסות החברה ירדו מ-20.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-19.1 מיליון דולר ברבעון הנוכחי


אחרי ש, מתחרתה הקטנה של אורבוטק ממגדל העמק, פיטרה לפני כשבוע 60 עובדים, חושפת החברה היום את הסיבה לפיטורים בדו"חות הרבעון השלישי ועוברת להפסד נקי.

קמטק, המייצרת מערכות לסריקה של מעגלים מודפסים ופרוסות סיליקון, סיימה את הרבעון עם הכנסות של 19.1 מיליון דולר, ירידה של 5% מהרבעון המקביל אשתקד, אז עמדו ההכנסות על 20.2 מיליון דולר.

הרווח הגולמי של החברה הצטמצם מ-7.6 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-6.5 מיליון דולר ברבעון הנוכחי, ירידה של כ-14%. שיעור הרווח הגולמי מסך ההכנסות הצטמצם ל-34.2% מ-37.6% ברבעון המקביל.

הוצאות התפעול, שזינקו מ-7.4 מיליון דולר ל-10.4 מיליון דולר, העבירו את החברה להפסד תפעולי של 3.8 מיליון דולר ביחס לרווח תפעולי של 216 אלף דולר.

בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של 4 מיליון דולר או 14 סנט למניה ביחס לרווח נקי של 85 אלף דולר ואיזון ברווח למניה ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי כולל מחיקה חד פעמית במלאי בערך של 1.5 מיליון דולר והוצאות בגובה מיליון דולר על רכישה שלא יצאה לפועל ועל תביעה שהוגשה כנגד קמטק על ידי רודולף טכנולוגיות.

בנוסף, סיפקה החברה תחזית רווח לרבעון הרביעי, והיא חוזה הכנסות של 12-14 מיליון דולר בלבד. מנכ"ל החברה רפי עמית אמר כי "הראות הנוכחית עשויה לגרום לסטייה משמעותית מתחזית זו".

לפני כשבוע פיטרה קמטק 60 עובדים - כ-13% מכוח העבודה של החברה. מבין המפוטרים, כ-40 עובדים בישראל והשאר בחו"ל. עם סיום המהלך תחזיק קמטק בכ-400 עובדים בישראל ובעולם.

קמטק מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות בדיקה אופטיות ליצרניות מעגלים מודפסים, לשוק המצעים ולשוק המוליכים למחצה. החברה מייצרת מערכות בקרת איכות ופיקוח על קווי ייצור של מעגלים מודפסים המעלים את תפוקת הייצור תוך הפחתת שיעור המוצרים הפגומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully